antaisitteko lapsenne käyttäytyä näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Scarred
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Scarred

Jäsen
24.02.2008
598
0
16
tai no...jotkut ainakin antaa.
oltiin puistossa tänään ja kiinnitin jo heti mennessä huomion kahteen n.10-12 v poikaan kun huusivat ilkeästi naiselle.
ymmärsin heti että nainen oli poikien äiti.

hetken päästä tulivat siihen meidän viereen ja poika paukutti jollain puulla leikkitelineen metallitankoa,äiti käski monta kertaa lastaan lopettamaan ja poika ei korvaansa edes lotkauttanut kehotukselle.
siinä vaiheessa kun palanen siitä puusta lensi meitä päin sanoin pojalle että voisitko lopettaa hän lopetti,sain kyllä aika murhaavan katseen perääni.

sitten pojat alkoi huutaa naiselle että huo*a,runkkari,läskiperse...yms kauheuksia.minä vain monttu auki katsoin.
öiti pyysi lopettamaan ja katseli meitä nolona kunnes huusi lapsille että minä lähden jollette lopeta..

nainen käveli pois ja pojat jäi siihen leikkimään..

olin hiukan että wtf!? :o

ihmeellistä jos 10-12v pojat on äitinsä kanssa puistossa :whistle: meiän 10vee ei huoli vanhempia mihinkään mukaan. kavereiden kanssa menee vaan ulkona. tietty kauppareissut yms ovat erikseen.

Mutta mitäs tekisitte tossa tilanteessa äitinä? Kun lasta ei saa kurittaa fyysisesti ja jos eivät usko niin eivät usko. On kai kasvatus mennyt alusta asti pieleen mutta tolla äidillä ei taida olla lapsiaan kohtaan mitään auktoriteettiä...

Mä kanssa ihmettelin, että sen ikäisten kanssa yleensäkään on kukaan äiti puistossa.
Kamalaa kielenkäyttöä kyllä, hyi :(

Itse näin tänään kaupassa holtittomasti ryntäilevän 2-3 vuotiaan lapsen. Pudotti mm. Pilttipurkkeja lattialle ja äiti ei komentanut yhdelläkään sanalla, ei kertakaikkiaan tehnyt MITÄÄN vaikka ihan varmasti näki.

Ehkä siinä yksi tulevaisuuden haistattelija kasvamassa... :(

Nii'in, mitähän siinä olis tehny jos noin pahaksi oli päässy menemään. Ei tosiaankaan mitää auktoriteettia. Ei varmaan enää äiti tienny tosiaan mitä tehdä, kun olis pitäny tehdä jotain monta monta vuotta sitten...

Mulle tuli mieleen ettei lapsi ollut terve. En muista sairauden nimeä, mutta on sellainen syndrooma (neurologinen sairaus), joka ilmenee toisilla pakkoliikkeinä, toisilla ns.pakkotarpeena toistaa ja puhua rumia ja nämä oireet voivat myös vaihdella lapsella. Ajattelin ettei terve tuon ikäinen poika muuten äitinsä kanssa puistossa olisi..

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Mulle tuli mieleen ettei lapsi ollut terve. En muista sairauden nimeä, mutta on sellainen syndrooma (neurologinen sairaus), joka ilmenee toisilla pakkoliikkeinä, toisilla ns.pakkotarpeena toistaa ja puhua rumia ja nämä oireet voivat myös vaihdella lapsella. Ajattelin ettei terve tuon ikäinen poika muuten äitinsä kanssa puistossa olisi..

Olisko se se joku tourette tms.?

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Mutta mitäs tekisitte tossa tilanteessa äitinä? Kun lasta ei saa kurittaa fyysisesti ja jos eivät usko niin eivät usko. On kai kasvatus mennyt alusta asti pieleen mutta tolla äidillä ei taida olla lapsiaan kohtaan mitään auktoriteettiä...

siis kyllä mä löisin, menisin vaiks linnaan teostani, mut kyllä mä pojan opettaisin.. se olis äidillisin teko mitä tos voi olla, et viheltäis pelin poikki keinolla millä hyvänsä

Alkuperäinen kirjoittaja pklähetti:
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:

Olisko se se joku tourette tms.?
Juu just sen tapainen

Alkuperäinen kirjoittaja Aukku:
Eikös se maailma ole kohta tollaisia kakaroita täynnä,kun minkäänlaista kuria ei saa koulussa eikä kotona olla...

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!!!!!!!!!! Kaikki lapset kun ei "lässytys" puheesta ymmärrä. Ihan lähipiirissäkin on yksi äiti joka selittää lapselle ja pitää tiukan kurin ja mun lapset ymmärtää sen puheesta asiat ja tottelevat mutta oma lapsi ei tottele. Tehnyt mieli sanoa et vedä ympäri korvien, mutta kun niin ei saa onneksi (joskus valitettavasti) tehdä...

Yhteistyössä