Antaisitko miehesi olla toisen kanssa jos itse et esim. saa orgasmia tai anna suuseksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Jos te olette seksin saralla kovin vanhoillinen, esim. ette ota suikkiin tai ette anna itseänne nuolla, tai vaikka ette kykene saamaan orgasmia yhdynnässä niin olisko teille OK jos mies haluaa näitä toteuttaa edes kerran jonkun toisen kanssa?

Antaisinko miehen olla toisen kanssa jos en saa orgasmia? En.
Muissa tapauksissa varmaan olis neuvoteltavissa jos pystyis vakuuttumaan ettei tuo tauteja kotiin, mutta koska siitä ei 100% varma oikein voi olla, niin en.

Mä olin naimisissa naisen kanssa joka ei ikinä ollut saanut orgasmia kenenkään kanssa tai omin avuin, ei edes välittänyt asiasta ja suuseksikin loppui heti lasten tulon jälkeen (itse hän ei välittänyt sitä edes saada). Ei se mikään tekosyy pettämiselle mun mielestä ollut vaikka toki häiritsikin.

Jos ei mitään kokemusta olisi ikinä noista ollut kenenkään muun kanssa niin varmasti olisi häirinnyt paljon enemmän koska aika helvetin paljosta jää paitsi.

No kyllä minun mielestä on aikamoista elämän laadun alentamista ja toisen rajoittamista jos toinen vaan on että "mua et nuole" tai "en varmaan ota suihin" ja sille ei mitään halua tehdä eikä sitten edes halua, että mies saisi kokea sitä toisen kanssa.

[QUOTE="Vieras";28081865]No kyllä minun mielestä on aikamoista elämän laadun alentamista ja toisen rajoittamista jos toinen vaan on että "mua et nuole" tai "en varmaan ota suihin" ja sille ei mitään halua tehdä eikä sitten edes halua, että mies saisi kokea sitä toisen kanssa.[/QUOTE]

No jokaisessa parisuhteessa on ne omat pelisäännöt, ja jos joku asia tuntuu vastenmieliseltä oikeasti niin ei sitä kyllä tarvitse tehdä. Ja parisuhteesta saa lähteä lätkimään jos on tyytymätön. Valintoja.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="Vieras";28081865]No kyllä minun mielestä on aikamoista elämän laadun alentamista ja toisen rajoittamista jos toinen vaan on että "mua et nuole" tai "en varmaan ota suihin" ja sille ei mitään halua tehdä eikä sitten edes halua, että mies saisi kokea sitä toisen kanssa.[/QUOTE]

Entä jos toinen haluiski kokeilla jotai rankempaa? Pitäis suostua johonki pissaleikkeihin?
Mun mielestä tekee itse valinnan lähteekö tuollaiseen suhteeseen mukaan vai etsiikö sellaisen kumppanin joka samoihin leikkeihin suostuu tai niitä haluaa, mutta pettäminen ei ole ratkaisu.

Yhteistyössä