Antaisitko lastesi terveyden Sanni Grahn-Laasosen vai Krista Kiurun hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toi kokkare puhui A-studiossa täyttä sontaa. Mitään vaikutusarvioita tämä hallitus ei ole tehnyt.

Yksityiselle lääkärille julkisen hinnalla?
"Hallitus lupaa helpottaa yli 65-vuotiaiden lääkäriin pääsyä. Lyhentääkö uusi Kela-korvausmalli hoitojonoja vai ei? Studiossa kohtaavat sosiaaliturvaministeri Sanni Grahn-Laasonen (kok.) ja sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Krista Kiuru (sd.). Vieraana myös THL:n johtava tutkija Liina-Kaisa Tynkkynen. Juontajana Matti Koivisto."

vierailija
Kansanedustaja Aki Linden antaa asiaan parhaimman selityksen. Odotetaan miten hän ottaa asiaan kantaa.
Seurasin tänään pitkään eduskunnan välikysymyskeskustelua.
Jotenkin tuli sääli koko eduskuntapoppoota.
Muistan, kun olin nuoruudessani töissä kuuluisassa ja palkitussa vientiyrityksessä. Jo silloin hoettiin, että Suomi on viestivetoinen maa.
Sofia Virta puhuu aina asiaa, ja on tukevasti jalat maan kamaralla.
Eläydyn aina hänen ouheisiin, ja niistä tulee tunne, että perhana soikoon. pitääkö minun hoitaa tämäkin asia kuntoon vanhoilla päivilläni. En yhtään ihmettele, jos Sanna Marinilla on joskus palanut päreet, ja suusta on tullut kovaa tekstiä.

Toi kokkare puhui A-studiossa täyttä sontaa. Mitään vaikutusarvioita tämä hallitus ei ole tehnyt.

Yksityiselle lääkärille julkisen hinnalla?
"Hallitus lupaa helpottaa yli 65-vuotiaiden lääkäriin pääsyä. Lyhentääkö uusi Kela-korvausmalli hoitojonoja vai ei? Studiossa kohtaavat sosiaaliturvaministeri Sanni Grahn-Laasonen (kok.) ja sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Krista Kiuru (sd.). Vieraana myös THL:n johtava tutkija Liina-Kaisa Tynkkynen. Juontajana Matti Koivisto."
En kummankaan, molemmat valtiotieteilijöitä eli jonkinlaisen juonittelu- ja teeskentelykoulutuksen läpikäyneitä. Sopivampi olisi vaikkapa vietnamilainen hoitaja, esim. Nguyen Thi Phuong.

Viimeksi muokattu:
Kansanedustaja Aki Linden antaa asiaan parhaimman selityksen. Odotetaan miten hän ottaa asiaan kantaa.
Seurasin tänään pitkään eduskunnan välikysymyskeskustelua.
Jotenkin tuli sääli koko eduskuntapoppoota.
Muistan, kun olin nuoruudessani töissä kuuluisassa ja palkitussa vientiyrityksessä. Jo silloin hoettiin, että Suomi on viestivetoinen maa.
Sofia Virta puhuu aina asiaa, ja on tukevasti jalat maan kamaralla.
Eläydyn aina hänen ouheisiin, ja niistä tulee tunne, että perhana soikoon. pitääkö minun hoitaa tämäkin asia kuntoon vanhoilla päivilläni. En yhtään ihmettele, jos Sanna Marinilla on joskus palanut päreet, ja suusta on tullut kovaa tekstiä.
Niin, Aki on nykyinen "demari" mutta aikoinaan taistolaiskommunisti. Epäilemättä hänen mielipiteensä on sinulle sopiva, oli se mikä tahansa.

Yhteistyössä