no varmasti niitä onki ja paljon..mutta siis eikö se lasten ohjelmakin oo joku nemoa etsimässä..Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Oon kyllä kuullut pahempiakin nimiä
samaa mieltä...Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Mitä, ihan kiva nimi.
Onneksi saa omalle lapselleen antaa just sen nimen minkä itse haluaa. Kun sen sais vielä tehdä ilman arvostelua :/
Onneksi, olis kauheeta jos joku sais päättää et mun lapsestani tulis nemo :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Mitä, ihan kiva nimi.
Onneksi saa omalle lapselleen antaa just sen nimen minkä itse haluaa. Kun sen sais vielä tehdä ilman arvostelua :/
just.Alkuperäinen kirjoittaja Hummeri:No asiahan on niin ettei enää tule vastaan mitään mikä hätkäyttäs.Ja oikeastaan sehän on henk.koht juttu minkä nimen lapselleen haluu antaa.
Ehkä tuohonkin nimeen liittyy jokin tarina jonka jälkeen ymmärtäisi vanhempien valinnan.
Eihän se nimi miestä/naista pahenna vai miten se menikään?
ai,,en mä töykee ole..mä en oo kuullut koskaan että kenenkään ihmisen nimi on nemo ja musta se on outo nimi..jatkuvastihan täällä arvostellaan nimiä kun kysytään että tykkäätkö tästä tai tästä nimestä..miksi nyt tämä ärsyttää jos mä en tykkää tuosta nimestä ja alotan siitä keskutelun siksi etten ole kuullut koskaan sen olevan kenenkään oikea nimiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä sua ap vaivaa? Ennen olit mukava ja asiallinen, nykyään niin ylpee, niin ylpee. Lopeta kuule toisten valintojen haukkuminen ja lapsen nimien arvostelu! Ilmeisesti liikaa kehuttu sun kuvias täällä niin luulet olevas nyt joku, joka voi sanoa mitä vaan mistä vaan. Sä haukut hirveästi toisia ihmisiä ja arvostelet, todella töykeä ja inhottava nykyään.