Anoppini on pepusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Hehkuttaa minulle vain toista miniäänsä, ja minun pitäisi jaksaa naama messingillä kuunnella tuota loputonta suitsutusta. (Tuo ko. miniä tehnyt mulle aikoinaan hiukan paskamaisia temppuja, siksi lähinnä ärsyttää kuunnella sitä hehkutusta)

Anoppi haukkuu minua ihan yleisillä paikoilla, koska minä kuulemma kiellän miestä olemasta tekemisissä sukunsa kanssa (ei todellakaan pidä paikkaansa, päinvastoin!) ja kuulemma olen liian nuori ja huono ihminen.

Ääh, en jaksa edes purkaa kaikkea, mutta voi hitto kun suututtaa! Sitten meuhkaa meille, kun emme käy miehen veljen ja hänen avokkinsa luona kylässä (No, eipä meitä kutsuta joten ei viitsi ängetä ja eipähän hekään käy meillä!) ja on vihainen, kun emme käy hänen luonaan usein. Öö, no ei ehkä kiinnosta varta vasten lähteä kuuntelemaan haukkuja ja toisen miniän suitsutusta. :|

Sitä mä olenki miettinyt, että pitäiskö munkin alkaa tehtailla vauvoja liukuhihnalta, että ois ees jokin syy että EHKÄ kelpaisin??! Ettei aina tarvis vaan keljuilla ja olla niinku myrkyn nielly. Tuntuu tosi pahalta (vaikken enää jaksa välittää!) että mä oon ihan normaali, fiksu ja kiva, niin toinen hehkuttaa vaan toisesta miniästä ja keksii koko ajan minusta jotain vikoja.

Toisaalta, anoppi haukkuu kaikkia "huoriksi" jotka eivät häntä miellytä tai mielistele.

Niin, ja mä pelkään olevani lapseton, joten eipä ehkä tule lapsia joilla "nousta kastissa" (niin vaikka ei lapsia tietenkään muille tehdä, mutta ymmärrätte pointin) ja lisäksi nyt opiselut etusijalla, että sais elämän johonkin ruotuun :)

Tiedän mistä puhut.

Paitsi että meille anoppi ei hehkuta mieheni veljeä (epäonnistunut kaikissa ihmissuhteissaan), vaan erästä sukulaistaan, joka on "oikeen hyvä äiti" ja jonka poika osaa kaiken "jo näin aikaisin" - eli puhuu sanoja reilun vuoden iässä (oho...) ja oppi kävelemäänkin "jo" 12kk... Koska: "Eikö teidän lapset olleetkin paljon vanhempia". Mitä ne ei todellakaan olleet. Lapset vaan ei ole enää hänelle mieluisia, koska eivät mielellään kyläile siellä joka viikonloppu, kuten ennen. Lapset on 6 - 11 v, eli aistivat kyllä väkinäisyyden.

Yhteistyössä