ANOPPI..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihanen

Vieras
.. on ihan perseestä! meidän 5v. pojan kans tekee ihan mitä sattuu.. millon se on viemässä häntä kauppaan, siis karkkikauppaan (ruoka-aikana), milloin se on leikkelemässä hänen tukkaansa.. millon mitäki yliampuvaa..
no, eipä oo sit viikkoon siellä käyty ni tulipa sit anoppi tänne!! saatana! otti pojan mukaan ja kävi teetättämässä hänelle toiseen korvaan rei´än ..
Vitun anoppi! Mä tapan sen..

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Miten se pojan tuosta vaan otti mukaansa..? Kihistekö raivosta vain yksinäsi vai oletko sanonut suoraan mitä et siedä?

sano menevänsä pojan kans kaupoille vaatteita osteleen. aiko ostaa pojalle haalarin, ku olen puhunut haalarin ostosta jo pitkään. osti sen, mut samalla olivat käyneet rei´ityksellä. oli kuulemma niin ihanan näkösiä koruja ollu, et oli pakko.. heh heh! vituttaa ihan älytön! ois voinu luvan kysyä ensin! oisin saattanu jopa luvan antaakki, mut raivostuttaa tollanen, et tehdään jotain selän takana!
olen kyllä sanonu suoraan sille, mut ku hän ei vaan tajua!! oisko jollaki tarvetta anopille? voisin sen lahjottaa, ehkä jopa maksaa siitä,että joku sen ottaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Herra jumala siis oikeasti? Tää ei voi olla totta. Meillä olis kyllä anoppi laitettu ojennukseen jo aikoja sitten jos se tuolleen sooloilis.

kyllä me on sille yhessä koitettu järkeä takoa, mut ei usko EI!!
mä yhessä välissä annoin portti kiellon tänne ja me ei käyty siellä ja sanoin, et jos sä et muutu, ni se ei saa lastakaan tavata. noh! meni ehkä noin puol vuotta, ku oli iisisti, mut nyt ne taas näköjään alko..kait se on joku keväthullu ja riehaantuu sit keväisin kaikkiin typeriin!

pitää alkaa kait olemaan itellä kova, ja ei anna enää tavata lapsenlasta ollenkaa.. mä olen nii raivona, et en tiiä mitä mä sille kohta teen!!

Anna mennä vaan ja pura se raivos siihen anoppiin siis tuo on ihan kauheaa jos tuollaista oikeasti tapahtuu. Minä en antais tavata lasta ilman et joku on valvomassa mitä tapahtuu, ja se olis kyllä menny jo kerrasta poikki tommonen sooloilu. Mun anoppi onneks tietää et olen tarkka lapsesta ja siinä suhteessa luonteeltani karhu. Mut en voi ymmärtää miks sun anoppis ei ymmärrä et lapsenlapsen asioista kuuluu aina päättää sen vanhempien.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Anna mennä vaan ja pura se raivos siihen anoppiin siis tuo on ihan kauheaa jos tuollaista oikeasti tapahtuu. Minä en antais tavata lasta ilman et joku on valvomassa mitä tapahtuu, ja se olis kyllä menny jo kerrasta poikki tommonen sooloilu. Mun anoppi onneks tietää et olen tarkka lapsesta ja siinä suhteessa luonteeltani karhu. Mut en voi ymmärtää miks sun anoppis ei ymmärrä et lapsenlapsen asioista kuuluu aina päättää sen vanhempien.

siitä on sanottu sillon ekojen kertojen yhteydessä, et me ollaan lapsen vanhemmat ja päätetään mitä hän saa/ei saa.
mut akka on vaan niiiiiiin itepäinen paska, et ei sanat näköjään tehoa..oispa appiukko vielä hengissä, ni se ymmärtäis tän tilanteen...

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Ota se koru korvasta pois. Nopeasti se umpeutuu näin alkuvaiheessa, jos ei käytä.

mä otin sen heti pois (anopin nähden), ku tulivat kotiin.
ei oikein anoppi tykänny (ilmeestä päätellen), mut tietääpä et ei ollu oikein.
säälitti poika, ku huus kipua ottaessani sitä pois..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Ota se koru korvasta pois. Nopeasti se umpeutuu näin alkuvaiheessa, jos ei käytä.

mä otin sen heti pois (anopin nähden), ku tulivat kotiin.
ei oikein anoppi tykänny (ilmeestä päätellen), mut tietääpä et ei ollu oikein.
säälitti poika, ku huus kipua ottaessani sitä pois..

No hyvä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
korvis pois, kyllä reikä umpeutuu äkkiä. outo liike ku laittavat pienelle korviksen vaikka näkevät että äiti ei oo paikalla

outo liike, mut anoppi oli sanonut tätä omaksi pojakseen.. outo se anoppi mun mielestä tässä tilanteessa on!

Ohhoh mikä anoppi..on varmasti tosi ärsyttävää kun ei aikuinen ihminen kuuntele. Ite varmaan varottaisin vielä ja jos ei uskois siltikään, niin laittaisin kylmästi välit poikki, tai itse tunkisin mukaan jos jonnekin ois lapseni kans lähdössä.

anoppi just soitti äsken ja sano et oli ens viikonlopuksi varannu kylpyläloman itselleen ja meidän pojalle!! arvatkaa vaan kuinka raivostuin sille!!
en todella päästä poikaa sen kans enää mihinkää!
anoppi kait suuttu mulle ku avauduin, mut saaki suuttua! eipähän oo mitään hullua sit tekemässä enää pojan kans. (vetoaa katos aina siihen, et sillä ei oo elämässä enää mitään muuta valopilkkua ku tää meidän poika).. mä en kestä sitä akkaa!!

Yhteistyössä