Anoppi veti herneet nenään kun ei mennä äitienpäivänä heille kylään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ei :(

Vieras
Tähän mennessä anoppi on ollut joka ikinen äitienpäivä matkoilla. Nyt sitten ei pääse reissuun niin haluaa meidät kylään. Ei siinä mitään, muuten oltaisiin mentykin mutta multa kuoli läheinen sukulainen ja muistotilaisuus on nyt lauantaina ihan vieraalla paikkakunnalla. Matkat jo tekee yhteen suuntaan noin 450 km ja ajateltiin lähteä ajamaan kotiin vasta sunnuntaina että saa levättyäkin ennen ajorupeamaa.

Nyt sitten tulee anopilta v*ttuilutekstareita mun kännykkään.

Minä en ikinä ymmärrä, miten yksi äitienpäivä voi olla niin tärkeä, että juuri sinä päivänä pitää käydä. Menette sitten seuraavana vkoloppuna anopille.

Ja vittuilutekstareihin vastaisin varmaan jotain tyyliin "Harmi etten ole jumala enkä voi vaikuttaa elämään ja kuolemaan ja nyt joudumme menemään hautajaisiin".

Mä ymmärrän anoppia siihen pisteeseen asti, että hänestä olisi kiva "kerrankin" viettää äitienpäivää, mutta kettuilutekstareita mä en ymmärrä. Etenkään, kun kyse on hautajaisista eikä mistään kumminkaiman kissanristiäisistä.

[QUOTE="akka";26242944]Anopit on saatanasta,miniät on ihania <3[/QUOTE]

Älä nyt viitsi.

Ihan mielenkiinnosta. Kaikkihan meistä tietää vaikeiden anoppien ominaisuudet, mutta mitkä ovat ne vaikeiden miniöiden perusominaisuudet?

Eiköhän nuo hankalat miniät synny siitä, kun eivät anna perheensä ohjaksia anopilleen. Puolensa pitäminen tekee monen anopin mielestä miniästä hankalan.

AP:lle tsemppiä ja anna mennä toisesta korvasta ulos, anoppisi on täysin kohtuuton ja käyttäytyy kuten lapsi.

Jos viestittely ärsyttää niin vihellä peli poikki ja sano, että jutellaan huomenna.

Yhteistyössä