Anoppi uudesta raskaudesta: "Oliko se suunniteltu?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerttuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerttuli

Vieras
Että näin kivasti anoppi kun mies kertoi raskausuutisen. Oli ollut ihan tyrmistynyt, ja sitten tokaissut tuon. Meillä 2v esikoinen, josta tykkää tosi paljon.

Eihän näitä vauvahaaveita nyt viitsi kaikille kuuluttaa, joten oli kai yllättynyt, mutta silti kyllä tuntui pahalta. Myöhemmin kun juteltiin puhelimessa keskusteli ensin ummet ja lammet mun kanssa ja raskaudesta puhuttiin vasta, kun minä otin sen itse esille.

Jotenkin tuli sellainen olo, ettei kamalasti kyllä ainakaan innostunut uutisesta, en voi käsittää miksi. Meni vähän maku tyypistä. Tuli sellainen olo, että eikö me nyt olla häen mielestään sopivia enää toisen vanhemmiksi.

Vai loukkaannunko liian helposti? Muuten on ollut ihana ja herttainen mummeli, mutta nyt tämä...

Loukkaannuit liian helposti.

Tämän takia toivoisin tyttölasta. Miniät ei osaa mitään muuta kuin haukkua palstoilla anoppejaan. Tietysti saan sitten lesbotytön ja miniän sitä kautta.

Noh, varmaan osaltaan huoli siitä, miten jaksatte kahdot touhukkaan lapsen kanssa. Kyllä se siitä, ja nyt alkuraskaudessa on hormonit pikkasen herkällään... Kyllä se siitä.

porukka on aina niin yllättynyt kun laukoo tollasia uutisia, että monet unohtaa onnitellam koska ei elä siinä samassa hattara-pilvessä kun juuri ihanan vauva-uutisen kuulleet vanhemmat :D

Mä loukkaannuin ihan suunnattomasti kun esikoista odottaessa soitin mummolleni ja kerroin hälle uutiset. Hän ei onnitellut, nielskeli vaan ja totesi tympesti että vai niin.. Äitini sitten veti siitä herneet nenään, ja torui mummon kun oli niin ajattelmaton ja tyly. Mummo sitten soitti ja selitti, että oli niin herkistynyt, kun luuli että ei 4.ttä polvea ehdi näkemään, ettei vaan saanut sanaa suusta... Olin 19v silloin, eli mummo ei todellakaan ollut vielä varautunut moisiin ilo-uutisiin :D

Tuskin anoppisi mitään pahaa tarkoitti, ei vaan ollut valmistautunut moiseen uutiseen.

Yhteistyössä