Anoppi teki sit viimiset oharit meille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että silleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että silleen

Vieras
Taustalla on paljon ja kaikenlaista (mitä en nyt jaksa selittää). Mutta miehen kanssa yritetään ymmärtää eikä vedetä hernettä nenuun ihan kaikesta sonnasta mitä sieltä suuntaa tulee, mutta...

Lasten piti mennä Anoppilaan ja asiasta soitettiin viel tarkistussoitto paripäivää sitten. Homma ok ja aikaahan sitten tää jo sovittiin ym. No mennään viemään lapsia, kaikki verhot kiinni (puhelimet kiinni) ja kukaan ei tuu avaan ovea! Lapset itkee kun niin kovin odottivat ja meillä ois miehen kanssa ollu menoa. NO ei voi mitään ,elämä on. Mut valitettavasti meille riitti nyt. Niin lapsellista touhua..

Ja ennenkun joku ajattelee et jos jotain on sattunut, niin ei ollut ja se selvisi kyllä samantein. (Anoppi oli soittanut miehen veljelle ja valehdellut olevansa töissä)

On niin hankala luonne että taidetaan jo luovuttaa. Tiedän että ajan kanssa alkaa perään vinkumaan, mutta kun ei enää jaksais... Surullinen miehen ja lasten puolesta.

No sais moinen anoppi pitää tunkkinsa ja soittaa itse seuraavan kerran kun kiinnostaa. Katsoisin sitten olisinko itse millä tuulella :whistle: Hassua että aikuiset ihmiset käyttäytyy noin.

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Mistä selvis et soittanut sille veljelle?ja mistä tiesitte ettei ole oikeasti töissä?

No kävimme työpaikalla (kun alko niin pirusti ketuttaa). Mies soitti veljelle kun ihmetteli tollasta käytöstä ja siitä sitten kuuli että oli soittanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Taruttaja:
No , minkä tähe se tommosta tekee?

Sanoppa se. Kyllä me ymmärretään jos haluaa perua ettei otakkaan lapsia. Mutta aikuisen ihmisen pitäis kyllä pystyä siitä sitten ilmoittamaan. Voin vaan kuvitella että ne on istunut siel mökkerössä hipihiljaa (ehkä kännissä) kun mies hakannu oven takana ja muksut parkuu autossa. No minä en enää edes lapsiani sinne anna jos ei hae apua ongelmiinsa (luottamus mennyt nyt täysin)

Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:
minä tein siten ongelmia tuottavan anopin kanssa, että katkaisin välit. Lopetin vierailut ja kaiken yhteydenpidon. Helppoa, vapauttavaa ja ihanaa. Suosittelen!

Saman tein minäkin enkä ole päivääkään katunut! Hieman harmittaa se jos ex-anoppi on juonut pullon mun ilkeiden(kin) sanojen takia, mutta ois se avannu se muutenkin... Ei sitä haukkumista ja naljailua ois jaksanu enää kukaan kuunnella :D

Ja jos kerran on ihan todetusti mielenterveysongelmia niin se ei sit varmaan edes ole lapsille hyvä paikka olla.

Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:
minä tein siten ongelmia tuottavan anopin kanssa, että katkaisin välit. Lopetin vierailut ja kaiken yhteydenpidon. Helppoa, vapauttavaa ja ihanaa. Suosittelen!

Taidan tehdä samoin. Harmittaa vaan oikeesti kun ei lapset ymmärrä sitä miks ei olla sit enää tekemisissä, mut voihan niille sitten vanhempana selittää.

No, täältähän niitä äitejä sitten löytää jotka eivät anna lasten nähdä isovanhempiaan!
Oon joskus lukenu katkeria juttuja lehdistä kuinka mummut eivät saa, siis s a a, nähdä
lapsenlapsiaan.
Voisitte vähän ajatella lasten elämää ja tunteita ja myös lasten sukulaisten tunteita!
Erittäin ilkeä teko tuo välien katkaiseminen, siitäkin huolimatta että käytös ottaa päähän.

Alkuperäinen kirjoittaja ajatelkaa:
No, täältähän niitä äitejä sitten löytää jotka eivät anna lasten nähdä isovanhempiaan!
Oon joskus lukenu katkeria juttuja lehdistä kuinka mummut eivät saa, siis s a a, nähdä
lapsenlapsiaan.
Voisitte vähän ajatella lasten elämää ja tunteita ja myös lasten sukulaisten tunteita!
Erittäin ilkeä teko tuo välien katkaiseminen, siitäkin huolimatta että käytös ottaa päähän.

juu, no sun ei kantsi (harmaana) huudella mitään, katsos ihmisillä voi olla ihan oikeasti joku SYY toimia näin. Ainakin on vaikea kuvitella, että joku tahallaan ajattelisi, että "tehdään hiukan lapsille kiusaa ja katkaistaan välit isovanhempiin"

Sitäpaitsi lapseni tapaa mieheni vanhempia, minä en.

Yhteistyössä