Anoppi suoraan helvetistä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mielestäni oma anoppini on noitavuoren pääjehu, joka valitsee kovimmat juoruajat kaffeepöytäänsä kehittelemään muiden pikkujuoruajien vihjeistä päätelmät kuten lähipiirin ja etäisemmätkin työssä menestyneet naiset ovat vähintään käyhien miesten hyväksikäyttäjiä, hyvätuloiset naiset ansaitsevat elantonsa jotenkin maksullisilla eroottisina palveluina tai muutoin jotenkin epäkunnioittavasti töissä, äidit ovat mukamas äitejä koska ovat synnyttäneet, talo on ostettu varmaan lottovoitolla, lottovoittosta ei ole herunut anopille koska miniä on nirso, miniä on aina töissä eikä halua keskustella kun anopin kultalapsi tarvitsee sitä ja tätä miniän palveluina tai rahoista kesken työpäivän, miniän koti on vääränlainen koska se on 400k arvokkaampi kuin anopin, kova huoli miniän lihoamisesta normaalipainosta terveellisene elintapoineen ja liikunnoineen, rahaa on välillä liikaa kun sukulaisille on annettu kivoja synttärilahjoja, sukulaiset ja miniä tulevat hyvin toimeen vaikka on kerrottu ettei miniään olisi hyvä pitää yhteyttä, miniä ja sukulaiset tapaavat toisiaan joka ei ole jotenkin hyvä asia, sukulaiset jotka olivat jo mieleltään sairaita ovat nykyään epäilyttäviä kun ovat miniän ja poikansa kanssa tekemisissä. Tuttua?
 
Mun yhdellä tutulla on ihan hirvee anoppi. Kerto mitä tää anoppi oli aiheuttanut niin olin ihan äimistynyt. Siis kyttäilyä saunan pukuhuoneen ikkunan alla, kun tuttavani oli vaihtanut vaatteita, tulee omilla avaimilla poikansa kotiin ihme aikoihin, oli käynyt petivaatteet läpi, haukkunut tuttavani tekemät ruuat ja sanonut että poikani ei voi syödä tällaisia, oli levitellyt tuttavasti törkeitä valheita, arvosteli hänen vartaloa että ei ole tehty lapsen teko puuhiin tuota vartaloa jne. Mä en käsitä, miten aikuinen ihminen menee noin raiteiltaan, että ei osaa enää käyttäytyä? Ei tuota käytöstä voi selittää muulla kuin sekoamisella ja/tai mt-ongelmilla. Hyi, en todellakaan haluaisi tuollaista anoppia ja en kävisi hänen luonaan ollenkaan.
 

Yhteistyössä