Anoppi,ongelma,yllätys .... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa

Vieras
Ilmeisesti anoppi on tulossa tänne jouluna. Kävi eilen yllätysvisiitillä 5 tuntia,mutta ei tuonut lasten paketteja joten on ilmeisesti tulossa jouluna uudestaan....Minä kyllä annoin hänen pakettinsa niinkuin olen tehnyt joka kerta 10 v aikana,eli antanut n.viikkoa ennen. Vihjeenä sille että jouluna ei kiitos meille vieraita.

Ei tosiaan olla kutsuttu koska meillä on perheessä sairastapaus ja toipuminen menossa,jouluruuat ostettu siis valmiina eikä oteta mitään stressiä mistään.Saatamme lähteä minun vanhemmilleni aatoksi että saadaan vähän joulufiilistä,mutta riippuu tosiaan voinnista..

Mitenhän tämän nyt nätisti muotoilisi? Muina jouluina anoppi on pyydetty syömään tapanina,että on saatu olla aatto perheen kanssa.Tämä siksi että anoppia ei tänne kukaan kaipaa,en minä,ei mies tai lapset......Hän vaan TULEE,ei ilmoittele etukäteen tms....

Sanot vaan kun tulee oven taakse, että olette lähdössä tunnin sisällä vanhempienne luokse, joten nyt ei käy.. Harmittelet, että voi kun anoppisi olisi ilmoittanut aikaisemmin niin olisi säästynyt turhalta visiitiltä.. Ja auttaisiko se, että hän tulisi tapanina syömään teille? :D

Yhteistyössä