nimetön
suunnittelin, että ehdin tehdä vaikka mitä, mutta nytpä alankin sit vääntään taas ruokaa kohta perheelle. se siitä, että olis jotain hyötyäkin kun tulee leikkimään lasten kanssa. puhhuijjaa...
No ei se nyt ihan noinkaan mene. Kyllä kyläilyajoista täytyy pitää kiinni, vaikka anoppi onkin. Mistäs sen tietää, mitä menoja on suunnittelut anopin kyläreissun jälkeen. Jos siellä ei olekaan enää ketään odottamassa, kun arvon anoppi saapuu.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti usealle:Ai kun mukava olet. Tulee hyvää hyvyyttään leikkiin lasten kanssa ja sä naputat. Tulispa meidänkin...
Ruoanlaitto nyt on niin pieni murhe, ettei siihen anoppia tarvita.
näinhän se pitäisikin tehdä. yleensä meillä anoppi on sen tunnin myöhässä, mutta nyt ei näy, ei kuulu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaihdetaan. Meillä anoppi on aina etuajassa. Nykyään kyllä sovin ajat niin, että tulee suunnilleen silloin kuin olen suunnitellut
mä niin tiesin, että saan näitä kommentteja.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti usealle:Ai kun mukava olet. Tulee hyvää hyvyyttään leikkiin lasten kanssa ja sä naputat. Tulispa meidänkin...
en mä sentään näin. kiva on on kun jaksaa leikittää, mutta ei siitä mulle mitään extraa ole, samanlailla ne olis tässä kotosalla ilman anoppiakin.Alkuperäinen kirjoittaja ss:sama vika.Viimeks ilmotin, ettei tarvi enää tulla
Mikset ilmota, että joku toinen kerta sitte, "olet sopinut jo muuta". RaivostuttavaaAlkuperäinen kirjoittaja ap:mä niin tiesin, että saan näitä kommentteja.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti usealle:Ai kun mukava olet. Tulee hyvää hyvyyttään leikkiin lasten kanssa ja sä naputat. Tulispa meidänkin...
kiitollinenhan mun täytyy totisesti olla.
en mä anoppia ruuanlaittoon laitakaan, vaan itse teen. jos olis tullut pari tuntia sitten, mä olisin voinut tehdä "omalla ajallani" jotain aivan muuta kuin sitä iänikuista ruuan laittoa.
sit mun täytys kehittää oikeasti jotain muuta, kun lapset oottaa silmät pyöreinä että mummo tulis.Alkuperäinen kirjoittaja ss:Mikset ilmota, että joku toinen kerta sitte, "olet sopinut jo muuta". RaivostuttavaaAlkuperäinen kirjoittaja ap:mä niin tiesin, että saan näitä kommentteja.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti usealle:Ai kun mukava olet. Tulee hyvää hyvyyttään leikkiin lasten kanssa ja sä naputat. Tulispa meidänkin...
en mä anoppia ruuanlaittoon laitakaan, vaan itse teen. jos olis tullut pari tuntia sitten, mä olisin voinut tehdä "omalla ajallani" jotain aivan muuta kuin sitä iänikuista ruuan laittoa.
Vois mummokin oppia tulevaisuutta varten jotainAlkuperäinen kirjoittaja ap:sit mun täytys kehittää oikeasti jotain muuta, kun lapset oottaa silmät pyöreinä että mummo tulis.Alkuperäinen kirjoittaja ss:Mikset ilmota, että joku toinen kerta sitte, "olet sopinut jo muuta". RaivostuttavaaAlkuperäinen kirjoittaja ap:mä niin tiesin, että saan näitä kommentteja.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti usealle:Ai kun mukava olet. Tulee hyvää hyvyyttään leikkiin lasten kanssa ja sä naputat. Tulispa meidänkin...
Ihanks tosi? No jos tästä ois kyse, varmaan typerämpikin soittaisi anopille, että oletko tulossa kun pitää silloin ja silloin lähteä?Alkuperäinen kirjoittaja Maisuli:No ei se nyt ihan noinkaan mene. Kyllä kyläilyajoista täytyy pitää kiinni, vaikka anoppi onkin. Mistäs sen tietää, mitä menoja on suunnittelut anopin kyläreissun jälkeen. Jos siellä ei olekaan enää ketään odottamassa, kun arvon anoppi saapuu.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti usealle:Ai kun mukava olet. Tulee hyvää hyvyyttään leikkiin lasten kanssa ja sä naputat. Tulispa meidänkin...
Meillä myös. Todella ärsyttävää, mutta mä ainakin saan sanottua asiani paremmin omalle äidille, saati jos anoppi ois aina myöhässä.Alkuperäinen kirjoittaja Ihalempi::hug:
Ompa ärsyttävää. Meillä tota harrastaa mun äiti :/
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Eihän toi ole vielä mitään! Meillä anoppi tuli kerran viikon myöhässä sovitusta! :xmas: Oli ottanut äkkilähdön etelään eikä viitsinyt tehdä "lähdöstä mitään numeroa"... Tuli siis viikon päästä kun oltiin jo käyty ovenkin takana mummoa etsimässä ja poliisien kanssa puhuttu. "Nyt mää voisin viedä ne teidän lapset vähän leikkimään" se sitten tokaisi ovella, mukavasti ruskettuneena oltuaan viikon kateissa... :snotty:
aika paha jo!Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Eihän toi ole vielä mitään! Meillä anoppi tuli kerran viikon myöhässä sovitusta! :xmas: Oli ottanut äkkilähdön etelään eikä viitsinyt tehdä "lähdöstä mitään numeroa"... Tuli siis viikon päästä kun oltiin jo käyty ovenkin takana mummoa etsimässä ja poliisien kanssa puhuttu. "Nyt mää voisin viedä ne teidän lapset vähän leikkimään" se sitten tokaisi ovella, mukavasti ruskettuneena oltuaan viikon kateissa... :snotty: