Anoppi on ihan mukava, mut kyllä on ihanaa että se viimein lähti :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Nyt mä juon kupin kahvia ja nautin kun ei ole ketään hössöttämässä :D

Mä en oo saanu tehä ruokaa, en vaihtaa vauvalle vaippoja, en oo saanu siivota, koneella en oo kehdannu istua, hyvä et sain imettää vauvaa :laugh:

Voiko ihminen enempää hössöttää? :D Huh, onneks se lähti :saint:

[QUOTE="aha";29471738]jaa. siks et ollu eilen täällä[/QUOTE]

Kyl mä taisin pikaseen käydä :D
Että voikin olla raskasta tuollaiset vierailut |O vieläpä tuollainen pahimman luokan hössöttäjä..

Mää oisin lähteny ajelee :D

Se ois ollu epäkohteliasta :D
Mies käytti äitiään eilen kirpparilla ja kauhee hössötys alko siitäkin, mut ois haluttu mukaan, mut mulla "särki päätä" ni en viittiny lähteä :laugh:
Ei kyllä yhtään huvita mikään kirpparireissu anopin kanssa, koska yhtä hyllyväliä kattellaan se 15min eikä sieltä pääse ikinä pois.

Ihana ajatteleva anoppi, kun keittiössäkin oli fairypurkin alle ilmestynyt pikkulautanen, tiskirätit oli pinottuna roskiskaapissa, kahvinkeittimen osat oli astiakaapissa (vähänkö ettisin niitä)

huoh

Kyllähän tuommoisen kestää kun on luja luonne. Aattele jos joutuisit asumaan anopin kanssa. Yhteisessä taloudessa.

No juu... Hän on aivan ihana, mutta hössöttää kyllä. Ei siis todellakaan mikään anoppi pahimmasta päästä. Mä en vaan oo tottunut tollaseen hössöttämiseen joka asiasta, en kyllä vaihtais kehenkään toiseen anoppiin, niin kamalia juttuja täältäkin lukenut :D

ja auttaahan tuo vain yrittää... mut silti ihan kiva, ettei oo enää auttelemassa :D

Ei taida kaksi naista mahtua saman katon alle. Mulla on päinvastainen, istuu sohvalle ja odottelee valmista, ja ei tule yksin vaan passattavia on 2, eli apen kanssa tulee.

Itse yrittää ottaa opikseen, että jos lapset joskus perustavat perheen ja tekemistä on omasta takaa, ruoanlaittoa ja siivoamista, niin jos minä jaksan niin tarjoan apua ja kysyn tarvitaanko, en istu perseelleni lapsiperheeseen passattavaksi, varsinkin jos tiedän että perheellä ei mitään muuta apua ole kenestäkään. Eli toisetkaan isovanhemmat eivät ole arjessa apuna.

Toisaalta en mene kaapeille kysymättä.

Muistathan, että aika kuluu nopeasti ja ennen kuin huomaatkaan olet itsekin anoppi. Ehkäpä anoppisi on yhtä helpottunut päästyään sinusta eroon.

Eihän ap mitenkään ilkeästi sanonut anopistaan...? Ihan ymmärrettävää, että on helpottunut, kun vieraat lähtee, jos on ollut kauan, musta ainakin pitkät vierailut on aina hieman stressaavia vaikka kylässä olisi mukavia ihmisiä.

Mun täytyy sanoa, että en osaa kuvitella, että musta tulisi ikinä hössöttävää anoppia, joka kaivelee lastensa kotona kaappeja omin päin siivotakseen jne. Ei mun oma äitikään tee sellaista, eikä esimerkiksi puutu lastenhoitoon, auttaa toki pyydettäessä. Miehen äiti taas on mm. koittanut repiä vauvan väkisin sylistäni kun imetin ja tulee vaipanvaihtoon vessaan mukaan tarkistamaan, pesenkö varmasti vauvan pepun kakan jälkeen ym. naurettavaa. "Tee niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän jne." toimii aika monessa asiassa :)

Yhteistyössä