Anoppi oli TAAS valittanu, että elän hänen poikansa rahoilla!

  • Viestiketjun aloittaja Laiska paska
  • Ensimmäinen viesti
Laiska paska
"Menisi viikonlopuiksi edes töihin" oli taas sanonu. Äitiyslomalla siis vielä olen muutaman viikon. Ja sen jälkeen ajattelin olla kotihoidontuella ainakin ensi syksyyn, mahdollisesti kauemminkin -ja tämä oli mieheni ja minun yhteinen päätös!

Mutta anoppi on sitä mieltä, että olen vain siivelläeläjä enkä vain viitsi mennä töihin. Hän ei arvosta ollenkaan kotiäitiyttä.

Meinas taas pää räjähtää, kun kuulin hänen sanoneen noin... Päin naamaa ei kyllä sano, mutta pojalleen (eli miehelleni) puhuu kyllä. Ja tyttärelleen ilmeisesti myös, sillä kerran miehen sisko suutuspäissään minua haukkuessaan otti asian esille.

Eli oon koko miehen suvun mielestä ilmeisesti vaan laiska paska :(
 
vieras
Otan osaa. Minun taas arveltiin aikanaan menneen naimisiin rahan takia. Tosiasiallisesti tienaan itse yksityisyrittäjänä kivasti ja rakastan miestäni kovasti. Ihmiset puhuvat ja ajattelevat mitä sattuu ja heijastavat OMAA ajattelutapaansa muihin ts. kuvittelevat, että muiden ajatus- ja arvomaailma on samanlainen kuin itsellä.
 
Anopit on.. Mun anopille selvis vasta muutama viikko sitten että sen poika osaa sittenkin pitää puolensa ihan itse, enkä mä olekaan natsityranni joka määrää hänen kullanmuruaan mielivaltaisesti.. Ihan hyvä, suhtautuminen muhun on nyt jotenkin erilaista..
 
Viblsp
Sano päin naamaa anopille ja sano sille, että jatkossa voisi kertoa sulleki päin naamaa. Se, että puhutaan selän takana, on karseeta. Luulisi, että aikuisella ois selkärankaa sanoa suoraan.
 
Mitä sitten? Avioliitossa on elatusvelvollisuus puolisoa kohtaan.
Varmaan anoppis valittaisi, jos laittaisit lastasi hoitoon etkä vaivautuisi itse omaa jälkikasvuasi hoitamaan.
Teidän raha-asiat on teidän asioita. Pyydä vaikka miehesi puhumaan anopille, jos itse et viitsi.
 
poitsuli
voi tota kuulen itteki pitkin kyliä et anoppi sanonu sillai ja tälläi!mä en esim.tee ruokaa(paitsi joka päivä),en siivoa(no pitää jossai määri paikkas,mut paljo kannata ku toi ikiliikkuja sotkee samaa tahtii ku saa siivottua),en ulkoile(paitsi joka päivä ja tietää sen ku asuu naapuris),voisin men töihi jne,mut sit taas ku yks tuttu o töis ja sil 3 lasta(kaikki koht kouilussa)ni ei sais olla töissä ku viettää aikaa lasten kans =( ja mulla sentäs lapset vast 3v ja 9kk!!!ANOPIT ON NIIN SYVÄLTÄ(ainaki välil)!
 
Linda
Niinpä väittää minunkin anoppini minun vain siivellä elävän ja laiskana kotona olevan, kun mieheni parhaillaan lähes vuoden työkomennuksella Kiinassa. Meillä neljä alle 8-vuotiasta lasta, kaksi koiraa ja iso omakotitalo. Onneksi mies on sitä mieltä, että juuri minun ansiostani hän voi tehdä ulkomaan komennuksia ja sitä kautta edetä urallaan.
Siitähän anoppi nosti kauhean metakan, kun olen kesällä menossa kahdeksi kuukaudeksi lasten kanssa mieheni luo Kiinaan. Kuulemma turhaa rahanmenoa koko reissu (miehen työnantaja maksaa lennot).
 
v
No meillä kanssa kaikki miehen sukulaiset luulee, että elän miehen siivellä kun oon hoitovapaalla jo ties miten monetta vuotta. Tosiasiassa niin ei edes ole, mulla sattuu olemaan rahaa jemmassa aika paljon, sitä vaan ei kukaan tiedä. Ei vaan aleta siitä kellekään kertomaan, kuvitelkoon mitä vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Niinpä väittää minunkin anoppini minun vain siivellä elävän ja laiskana kotona olevan, kun mieheni parhaillaan lähes vuoden työkomennuksella Kiinassa. Meillä neljä alle 8-vuotiasta lasta, kaksi koiraa ja iso omakotitalo. Onneksi mies on sitä mieltä, että juuri minun ansiostani hän voi tehdä ulkomaan komennuksia ja sitä kautta edetä urallaan.
Siitähän anoppi nosti kauhean metakan, kun olen kesällä menossa kahdeksi kuukaudeksi lasten kanssa mieheni luo Kiinaan. Kuulemma turhaa rahanmenoa koko reissu (miehen työnantaja maksaa lennot).
:LOL:


Oma anoppini on fantastinen. Ei mitään kädenvääntöä, ilkeilyä eikä muutenkaan ala-arvoista käytöstä. Parempaa anoppia saisi etsiä oikein urakalla. Miehelläni ei sitten käynyt niin kovin hyvää tuuria anopin suhteen...
 

Yhteistyössä