Anoppi oli kuolla häpeästä ku yksis juhlis kerroin ostaneeeni asuni kirppiksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jep

Vieras
Heh, heh! Kehuivat asuani ni meikä kertoo ihan viattomana tyytyväisenä löytäneeni sen tosi halvalla kirppikseltä :). Ja oikeestikkin mähän ostan kaikki vaatteeni kirppikseltä, vähävaraisia kun ollaan ! Ja tunnen joka kerta tyytyväisyyttä ja onnea kun halvalla löydän sopivia, hyvä kuntoisia ja tyylikkäitä vaatteita joita joku kohteliaana jopa kehuu :). Niin pollea löydöistäni ja rahan säästöstäni olen,että anoppi ihan häpeää. :)

Aina kun mun anoppi alkaa hienostella liikaa, me kutsutaan sitä Hyacint:ksi siis sen tv-ohjelman mukaan. Anoppi ymmärtää silloin yskän, loistotyyppi kuitenkin

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Aina kun mun anoppi alkaa hienostella liikaa, me kutsutaan sitä Hyacint:ksi siis sen tv-ohjelman mukaan. Anoppi ymmärtää silloin yskän, loistotyyppi kuitenkin

:) Meilläpä ei ehkä ymmärtäisi, vaik toisaalta onhan hänellä HUUMORINtajua just samallailla kuin Hyacintilla. :)=omalaatuinen.

Kuulostaa ihan mun anopilta...paitsi tän 5v tuttavuuden aikana myös anoppi hurahti kirppiksiin :D paljon se on löytänyt lapsille vaatteita ja leluja kirppiksiltä

Yhteistyössä