Anoppi nosti metelin muovista parisänkymme lakanan alla!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Anoppi oli meillä käymässä viime viikonlopun, ja tarjoutui auttamaan minua siivouksessa. Hän sanoi vaihtavansa lakanat koko taloon, ja ihmetteli kovasti, miksi minun ja miehen sängyssä on muovitettu froteelakana. Hän ihmetteli, että jos lapset nukkuvat välillä kanssamme, eiväthän he enää kastele öisin. ( 10- ja 12-vuotiaat) Ja että emme kai mekään öisin kastele? Sopersin ihan nolona että jos tulee oksennustauti tms.

Anoppi sai asiasta oikein päähänpinttymän, hän tarjoutui ostamaan meille uusia, hengittävempiä lakanoita, koska emme kuulemma tarvitse muovitettua froteelakanaa.

Ruokapöydässäkin hän vielä jankutti asiasta, mies alkoi jo hermostua, mutta hän ei lopettanut. Mies lopulta joutui karjaisemaan, että älä puutu meidän asioihimme, pidämme muovitettuja froteelakanoita jos haluamme! Anoppi tietty loukkaantui. :-(

Tosiasia on se, että meillä on aktiivinen seksielämä, ja minulla on tapana ejakuloida todella runsaasti saadessani orgasmin. Usein saan 2-3 ns. "märkää orgasmia" yhden seksisession aikana. Vaikka olisi monta pyyhettä alla, kosteus menee petauspatjaan saakka. Siksi muovitettu frotee on paras, olemme huomanneet sen käytännössä. Joskus käytämme vielä kroonikkovaippaa lisänä. Tottakai sekstaamme muuallakin mkuin sängyssä, mutta jos sängyssä, se kyllä kastuu litimäräksi.

Pitäisikö vaan kertoa anopille totuus? Mies vaan sanoisi, että kun tuon vaimon Skenen rauhanen on niin aktiivinen seksin aikana, että sänky kastuu muuten...:-D

Ottakaa anoppi katsomaan kun nussitte. Jos näkee etä pillusta lentää desitolkulla nestettä, varmasti uskoo. tai sitten luulee että kuset allesi aina kun nussitte.

[QUOTE="a p";30520153]No ilman muuta tehtiin noin aluksi, mutta anoppi jatkoi inttämistään. Siksi mies lopulta tokaisi kuten tokaisi.[/QUOTE]

Ihan vapaasti olisi saanut inttää, olisin joko toistanut sanomani tai ollut hiljaa.

Muovitettu frotee on kyllä hyvä apu, muuten on aina petarinvaihto edessä, tuttua. Onneksi ei ole anoppia enkä päästäis kyllä petivaatteita vaihtamaan vaiks oliskin.

Onko anoppi niitä ihmisiä jotka makaa patjoilla täynnä ihmiseritteitä, hikeä ja rasvaa, vuosikaudet?

Patjoja suojaava frotee kuuluu mielestäni perushygieniaan ja lisää patjojen elinikää. Toki on ihmisiä jotka haluavat nukkua paskoissaan.

Jaa, itse kokeilin pitää muovitettua froteeta lakanan alla imetyksen alkuaikana, kun aina maito kasteli sängyn. Oli niin epämukava, hiostava ja kamala, että oli pakko ottaa pois. Joten siksi en usko tarinaasi.

Jaa, itse kokeilin pitää muovitettua froteeta lakanan alla imetyksen alkuaikana, kun aina maito kasteli sängyn. Oli niin epämukava, hiostava ja kamala, että oli pakko ottaa pois. Joten siksi en usko tarinaasi.

Näin! Se on todella epämukava ja hiostava. Hyh!

Sama meillä. Monta petaria mennyt vaihtoon. Noi muovitetut froteet on kuitenkin ihan hyvä apu. Niitä menee litimärkinä pyykkiin 3-4 kpl/vrk. Luonnollisesti ollaan muuallakin kuin sängyssä, mutta mun mies on nuori ja vitaalinen, eikä oikein kyllästytä.

Yhteistyössä