Anoppi matkalle, keksi kohde!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miniä

Vieras
Ajateltiin viedä anoppi yllärilomalle kiitokseksi rakentamisen aikaisesta lastenhoidosta ym. Anoppi on ollut ihan uskomaton. Saatiin olla rakennustyömaalla huoleti kun itse tarjoutui olemaan lastemme kanssa. Monta kertaa kun ollaan tultu kotiin likaisina, hikisinä ja väsyneinä niin kotona on ollut sauna lämpimänä ja ruoka uunissa.

Anoppi on yksin kun miehen isä kuoli yllättäen 3 vuotta sitten. Matkustivat mielellään, mutta nyt anoppi ei ole saanut itseään lähtemään ulkomaille. Ajateltiin että mentäis kolmisteen.

Ite ei olla matkusteltu paljoa. Vinkkejä kaivataan!

Maata kiertävä rata, ja tietty vaan menomatka? :D Ei vaan, ihanalta kuulostaa sun anoppi. Euroopassa tuohon aikaan kiva kohde on Kanaria, jos pidemmälle lähtee niin Thaimaa, Vietnam yms. tai sitten Karibia.

Pelkkä menolippu Timbuktuun... :D No vitsi, vitsi!
Kesäaikaan ainakin esim. Virossa Pärnussa on ihanat hiekkarannat ja paljon nähtävää, jos ei ole siellä vielä käynyt. Ja halvempi versio, kun "oikea" etelän loma ja kylpyläpaketeissa saa hoitojakin lisäksi. Olen ollut itse ja suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kesäaikaan ainakin esim. Virossa Pärnussa on ihanat hiekkarannat ja paljon nähtävää, jos ei ole siellä vielä käynyt. Ja halvempi versio, kun "oikea" etelän loma ja kylpyläpaketeissa saa hoitojakin lisäksi. Olen ollut itse ja suosittelen.

Siis mun piti samaa suositella. Tai itsellä ei ole kokemusta vielä, valitettavasti, mutta lähipiiristä löytyy monen monta perhettä, pariskuntaa, kaikenikäistä, jotka ovat Pärnussa käyneet "rantalomalla", kun ei ole huvittanut kauemmaksi lähteä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ai laitoitkin jo tuon ajan, joten hiekkarannat pitää hakee tuohon aikaan muualta, jos sellasta kaipaa. Mutta muuten jos kylpylä ja hoidot kiinnostaan, niin sinne siis.
Lämpöä ja hiekkaa taasen hakisin jostain etelämpää ja jos ei rahasta olis kiinni, niin joku just turkki, thaimaa, intia... Tai missä sillon on lämmin, niin sinne!

Missä anoppi on aiemmin matkustellut? Onko tiettyjä paikkoja tai maita, missä on käynyt useammin. siitä voisi päätellä, millaisesta kohteesta anoppi tykkää. Haluaako turvallista tutun omaista matkustamista vai haluaako uusia eksottiisia kokemuksia ja seikkailuja?

Yhteistyössä