Anoppi käy ihan joka viikonloppu..

• Viestiketjun aloittaja äärirajat tulee jo vastaan..
  • Ensimmäinen viesti
äärirajat tulee jo vastaan..
oon niin väsynyt! Anoppi käy ihan JOKA VIIKONLOPPU kylässä. Tulee aina ilmottamatta ja istuu täällä tunnin..

Ei vaan jaksa.. mitä hel**ttiä voisi tehdä?

Jos hän tulee tapaamaan poikaansa ja lapsenlapsiaan niin eihän sua tarvita paikalla tai viihdyttämään. Lähde lenkille tai sitten teet ihan normaaleita asioita kotona mitä muutenkin tekisit äläkä stressaa anopin läsnäolosta =)

Mun anoppi käy vähintään kerran viikossa ja istuu vähintään 2 tuntia juoruumassa.. kertaakaan ei kysy mitä lapsille kuuluu tai mitään muutakaan.. kertoo vaan muiden elämästä tai surkuttelee omaansa.. että sellaista.. |O

vieras
Mitä jos SANOISIT anopille, että toivot että ilmottaisi etukäteen tulostaan ja kysyy sopiiko kyläily? Tai käsket miehesi sanoa, että teillä on omakin elämä, eikä tarvi koko aikaa olla kyläilemässä! Ei tuo tunti kerrallaan kyllä niin pahalta edes kuulosta...

minä
Ihmeellistä nykyään, kun ei yhtään siedetä vieraita.Onpa kauheeta jos tunnin käy viikossa.Sit jos ei kävis niin hirvee rutina, et anoppiakaan ei kiinnosta meidän perhe.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:
No mä en kyllä anoppia jaksaisi joka viikko katsella, mutta tunti on lyhyt aika, sen verran toki jaksais. Mut mä en ylipäätään tykkää kutsumattomista vieraista.
kyll se tunti vaan tuntuu pitkälle kun tossa istuu ja pitää jutella sen kaa.. :( Helppo teidän muiden on sanoa !!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Jos hän tulee tapaamaan poikaansa ja lapsenlapsiaan niin eihän sua tarvita paikalla tai viihdyttämään. Lähde lenkille tai sitten teet ihan normaaleita asioita kotona mitä muutenkin tekisit äläkä stressaa anopin läsnäolosta =)
stressaaminen..helpommin sanottu kuin tehty. sehän tulee myös kyttäämään, että mitä annetaan ruuaksi ja mitä ollaan tehty ymym.. lista on loputon..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
stressaaminen..helpommin sanottu kuin tehty. sehän tulee myös kyttäämään, että mitä annetaan ruuaksi ja mitä ollaan tehty ymym.. lista on loputon..
Höh. Kyllä mä tossa tilanteessa jättäisin hänet rupattelemaan poikansa kanssa ja lähtisin itse siksi aikaa vaikka kauppaan tai lenkille.

IhanaValo
No joo, en miekään kutsumattomista vieraista tykkää, vois ees ilmottaa jos on tulossa..
Anoppi vois kyllä käydä useemmin, käy n.kerran kuussa jos sitäkään ja silloinkin ne vierailut on semmoisia;koneelle(yleensä pitää tulostaa jotain), tupakalle ja nyt onkin jo kiire..

vieras
Ettekö te voisi vaihteeksi mennä anopille kylään? Keki viikonlopuiksi ohjelmaa, äläkä iolmoita niitä anopille. Huomaa varmaan nopeasti, ettei kannata käydä soittamassa tyhjän talon ovikelloa sopimatta etukäteen aikaa.

vieras
Ei kai se tunnissa ehdi kovin kattavaa kartoitusta tehdä? :)
Mietis tätä: meillä kun anoppi tulee, hän on yleensä vähintään kolme vuorokautta, usein jopa viikon verran.

harmi
Kun kävis anoppi meillä! Meillä kaks lasta, 8 v ja 6 kk. Mun oma äiti kuollut 10 v sitten...

Esikko kovasti mummun ja vaarin tyttö. Mutta vauva vierastaa mummoa. Vierailut rajottuu siihen että me käydään mummolassa. Meillä hyvät välit, käydään usein mummolassa, mutta he ovat kovin nihkeitä liikkumaan, kotona niiiin kivaa....

Siis ois kiva kun kävisivät, ja poju tottuis mummoon. Sitte ku me mennään sinne, mummo tekee kaikki temput ku haluais hoitaa vauvaa ja vauva puolestaa huutaa pää punaisena sitä enemmän mitä enemmän mummo höösää...arrrrrghhh....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kai se tunnissa ehdi kovin kattavaa kartoitusta tehdä? :)
Mietis tätä: meillä kun anoppi tulee, hän on yleensä vähintään kolme vuorokautta, usein jopa viikon verran.
No niinpä, meinasin just sanoa et ajatelkaas meitä joiden vanhemmat asuu kaukana, aina on tavattava vähintään 3 päivää kerralla, asuu meillä tai me asutaan siellä. Mitenkäs sen kestäisit? :D

Tosin oma anoppi on ihana ja sais olla täällä vaikka joka toisen viikon, äitiini sen sijaan saattaa joskus mennä hermo. :D

Yhteistyössä