anoppi haluais miehen ja isommat lapset niille jouluksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi tuska!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi tuska!!

Vieras
anoppi siis ehdotti, että jos mies menisi noiden isompien lasten kanssa jouluksi heille, niin mä voisin "olla rauhassa" vauvan kanssa kotona joulun... kyse siis kolmesta päivästä. :o ja ihan keksitty syy tuo että mä saisin olla rauhassa, anoppi ei vaan halua mua sinne... :headwall:

Jos ehdotat anopille, että jos jouluna pitää saada olla yksin rauhassa, niin on parempi, että appiukko tulee teille, että anoppi saa olla yksin rauhassa.
Siis kuka haluais muka olla joulun ihan yksin? Tai no, vauvan kanssa, mutta kuitenkin.

Siis jouluhan on perhejuhla. Mutta sun miehelläs eli anopin pojalla on nyt OMA perheensä.
Onko miehen koti kaukanakin? Eli käyttekö usein/harvoin?

Tulispa sulle todella miellyttävä ja ikimuistettava joulu... ihan rauhassa saisit tehdä kaiken vauvan kanssa- enkä tarkoita mitään jouluruokaväännöksiä, vaan sitä yhdessäoloa ja jelppiä muutenkin, mitä nyt lapsen kanssa tarvitaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ehdotat anopille, että jos jouluna pitää saada olla yksin rauhassa, niin on parempi, että appiukko tulee teille, että anoppi saa olla yksin rauhassa.
Siis kuka haluais muka olla joulun ihan yksin? Tai no, vauvan kanssa, mutta kuitenkin.

todellakin peesi. jos mun ukko menis tolleen anopin kutsusta olis avioero aika lähellä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ehdotat anopille, että jos jouluna pitää saada olla yksin rauhassa, niin on parempi, että appiukko tulee teille, että anoppi saa olla yksin rauhassa.Siis kuka haluais muka olla joulun ihan yksin? Tai no, vauvan kanssa, mutta kuitenkin.

Peesi.

Oli kyllä kummallinen ajatus anopilta ellei heittänyt siinä samalla sitä, että voisitte tulla ehdottomasti koko perheenä myös, mutta myös sellainen vaihtoehto on jos miniä haluaa olla yksinään...

..toivottavasti miehesi ymmärtää tyrmätä äitinsä aatokset siihen paikkaan!
Kaikkea sitä ihmisille päähän pälkähtää. Ja vielä kuvittelee että nielet nuo manipuloinnit tuosta vaan, ilman omaa ajattelukykyä...

no on sitä kaikenlaisia!
u010.gif

Yhteistyössä