anoppi ehdotti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Että hankkisin itselleni jonkin harrastuksen. Että saisin vaihtelua kotiäidin elämääni. Minulkla on kolme lasta, enkä olisi heitä maailmaan saattanut jos haluaisin käyttää aikaani harrastuksiin ja muihin höpötyksiin. Sanoin vain, kiitos ei kiinnosta (en halua olla itsekäs...) anoppi vähän ihmetteli. miksi pitäisi saada VAIHTELUA lapsista, itsehän olen heidät halunnut. minulla on puuhaa muutenkin, miksi vielä keksisin jotain turhaa lisäpuuhaa? Hassu anoppi...Mutta kiitollinenolin tarjouksesta

Mullakin on kolme muksua, mutta käyn silti kahdesti viikossa spinningissä koska se on mun henkireikä ja jaksan olla lasten kanssa paremmin. Kun pitää edes jollain lailla itsestään huolta huomaa että jakssa paremmin ja on pirteämpi

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja voih:
voi sua, luuletko olevasi perempi äiti kun et pidä huolta itsestäsi?:(

Miten niin en pidä huolta itsestäni? toki pidän, hyvääkin huolta

no harrastuksilla saa pidettyä kehon ja mielen virkeänä, minä käyn jokapvä lenkillä. ja joka pvä treenaan, voi kauheaa, olen niin kamala ja itsekäs äiti, mutta onnea valitsemallesi tielle:)

Voi mikä urpo olet? Etkö hyvä ihminen tajua että vaikka kuinka rakastaisit lapsiasi olet heille
parempi äiti kun ajattelen joskus vähän itseäsikin. Lisäksi annat heille näin eläen sen kuvan että omaa itseään ei tarvitse huolehtia. Et sinä myöskään kultaista kruunua saa vaikka kuinka uhrautuisit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulkla on kolme lasta, enkä olisi heitä maailmaan saattanut jos haluaisin käyttää aikaani harrastuksiin ja muihin höpötyksiin. Sanoin vain, kiitos ei kiinnosta (en halua olla itsekäs...) anoppi vähän ihmetteli. miksi pitäisi saada VAIHTELUA lapsista, itsehän olen heidät halunnut.

Ehkä anoppisi tarkoitti ihan hyvää, itselleni ainakin tulisi mieleen että olisikohan tuo ollut hyväntahtoinen vihje...

Olettepa ilkeitä. En haastanut riitaa. Kysyin vaan koska aina saan kuulla MUILTA, että minun pitäissi tehdä jotain muuta tai harrastaa, kuin olla lasten kanssa. Ei ole kysymys itsestä huolta pitämisestä. Tottakai pidän huolta itsestäni, mutta ei se välttämättä tarkoita tässä elämämnntilanteessa harrastamista. ja todella ilkeää nimitellä muuten..

Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Minulkla on kolme lasta, enkä olisi heitä maailmaan saattanut jos haluaisin käyttää aikaani harrastuksiin ja muihin höpötyksiin. Sanoin vain, kiitos ei kiinnosta (en halua olla itsekäs...) anoppi vähän ihmetteli. miksi pitäisi saada VAIHTELUA lapsista, itsehän olen heidät halunnut.

Ehkä anoppisi tarkoitti ihan hyvää, itselleni ainakin tulisi mieleen että olisikohan tuo ollut hyväntahtoinen vihje...

Toki tarkoitti. Anoppini tarkoittaa aina hyvää. Meillä on tosi hyvät välitkin

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No tää on tää sama eukko, kuka jo aamupäivällä jauho näistä harrastuksistaan.Tosta höpötyksistä arvelisin.Outo.

Miksi sanot noin ilkeästi. Tosi aliarvioivasti puhut. Anteeksi jos olen loukannut jotain, mutta kun aina korostetaan harrastusten tärkeyttä ja muuta elämää, niin harmittaahan se

hieman kuulostaa siltä ettei ap vaan jaksa nousta sohvalta ylös ja näin ollen voi hyvin vedota siihen että haluaa viettää kaiken ajan lasten kanssa...

Miten niin sohvalta. Enhän minä sohvalla makoile? Täh? Mullahan on kolme lasta ja heidän kanssa puuhailen, käydään luistelemassa , uimassa , ulkoillaan ja esikoisella vielä pari omaa harrastusta, Sitten muuten vietellään aikaa perheen kesken ja toki koko arjen pyöritys. ei kai se nyt sohvalla makoilua ole