anoppeja haukutaan mutta miniässä ei koskaan vikaa vai???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nuppu"

Vieras
Minä laitoin pojalleni viestin mitä joululahjaksi sanoi ettei tartte mitään no luin miniän fb sivuilla että poikani oli ostanut hänelle kalevalakorun ja äitiltään oli jotain kallista saanut mie ostin "jotain halpaa" kun rahat ei riitä aina edes ruokaan petyin kun kirjotuksessa oli että kiitos kun äitinsä ja miehensä eli poikani, tuntevat hänen "maun" siis mistä tykkä. näytin viestin miehelleni hänekin mielestään oli törkeästi krjoitettu...
no muuteskaan ei mikään ole hyvä...siitä sen enempää mainitsematta ja piikkejä tulee suoneen, tyttärenikin sanoi taitaa olla veli tossun alla. no mutta miniäthän on niin herttasia eikö....

NO mä voin ainakin sanoa puhtaalla omalla tunnolla, et mussa ei ole kuule mitään vikaa!! Anoppi se onkin sit eri asia, huh huh..... Ja en nyt ois mennyt tuollasesta vetämään hernettä nenään...

Siis yritetäänpä selventää, miniäkö kirjoitti FB:ssä että sinä ostit "vain jotain halpaa" ja muut kivoja lahjoja? Vai sekö kismittää että miniä kehui muiden lahjoja muttei sinun? En nyt oikein saanut selvää.

On varmasti olemassa ikäviä miniöitä siinä missä ikäviä anoppeja. Yleensä se ikävä anoppikin on jonkun miniä, ainakin joskus ollut. Ja miniöistä joskus tulee jonkun anoppeja.

Mutta onneksi on myös sekä mukavia anoppeja että mukavia miniöitä!

[QUOTE="vieras";22751416]Minäkin olen anoppi ja miniäni ihan hirveä[/QUOTE]

Kerro lisää! Olen aina halunnut kuulla millainen on hirveä miniä. Onko se sellainen, että se vie sun 40-v. kultapojun hoiteisiinsa etkä sä näe sitä kun 1 krt/kk?

mä en tajua tätä hei vihataan anoppia juttua ollenkaan. onko se nyt niin vaikea tulla toimeen toisen aikuisen naisen kanssa?

ei kaikista tartte tykätä, mutta kaikkien kanssa tulisi tulla toimeen. näin oma äitini minulle opetti ja hyvin olen elämässäni pärjännyt ilman järjetöntä vihan tunnetta jotakuta kohtaan.

monesti kun pikkuisen avaa silmiään ja yrittää katsella asioita toisen vinkkelistä, voi ymmärtää jotain oleellista toisen käytöksen takana eikä heti vedellä herneitä nenään ja saada harmaita hiuksia.

näistä anopinvihaajista tulee jossain vaiheessa anoppeja itse eikä oo kovin vaikeeta arvata mitä mieltä tulee olemaan miniästään. :whistle:

Vaikka olenkin ilmeisesti "anopinvihaaja" en kyllä tule sanomaan miniälleni, että hän ei saa koskaan lapsia koska ei ansaitse niitä.. enkä lähetä kilometrin pituisia vittuilumeilejä (jotka on kaikki tallessa!) enkä jahtaa miniääni taatusti marketissa kärryilläni.

[QUOTE="nuppu";22751403 begin_of_the_skype_highlighting**************22751403******end_of_the_skype_highlighting]haista paska...[/QUOTE]

En minäkään haistattelevasta anopista tykkäisi. Minä olen sekä miniä että anoppi. Eikä mitään valittamista miniästäni eikä anopistani.

ei kaikista tartte tykätä, mutta kaikkien kanssa tulisi tulla toimeen.

Miksi pitäisi tulla toimeen ihmisen kanssa, joka pilaa kaiken ympärillään? Tekee tilaisuuksista helvettiä? Pilaa ihmisten mielet? Haukkuu miniät, äitinsä, ex-miehensä, miehensä naiset, kaikki. Jolla ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa? On "hullu"? Joka haukkuu ihmisiä mm. huoraksi?

[QUOTE="nuppu";22751321]Minä laitoin pojalleni viestin: "Mitä joululahjaksi?" Sanoi, ettei tartte mitään. No luin miniän fb sivuilla, että poikani oli ostanut hänelle kalevalakorun ja äitiltään oli jotain kallista saanut. Mie ostin "jotain halpaa" kun rahat ei riitä aina edes ruokaan. Petyin kun kirjotuksessa oli, että kiitos kun äitinsä ja miehensä eli poikani, tuntevat hänen "maun". Siis mistä tykkää. Näytin viestin miehelleni. Hänekin mielestään oli törkeästi krjoitettu...
No muuteskaan ei mikään ole hyvä... Siitä sen enempää mainitsematta ja piikkejä tulee suoneen. Tyttärenikin sanoi: "Taitaa olla veli tossun alla". No mutta miniäthän on niin herttasia, eikö?[/QUOTE]

Siis oletko sinä, tyttäresi, poikasi vai miniäsi narkomaani?

(Pahoittelut lainauksen muuttelusta, oli pakko pisteyttää sitä lukemisen helpottamiseksi.)

Voi kun minulla olisikin anoppi :( Mutta ei, kun anoppi ja appi olivat kuolleet jo ennenkuin tutustuin mieheeni :( Kertomusten ja valokuvien mukaan oli vielä tosi ihana ja lämmin ihminen. En ymmärrä minäkään jatkuvaa anoppien haukkumista!

kai sä ymmärrät itekin ettei toi oo sama asia. ;)
jahtaa kärryillä marketissa..? wtf..

Mitä etkö tiedä, että tuo miniän kärryjahtaus on ihan yleistä joillakin anopeilla? Siihen mä olen tottunut. Ynnä muuhun hulluuteen.
Luulisin, että monet ihmiset eivät edes voi kuvitella minkälaisessa helvetissä osa miniöistä elää, kun anoppi tekee kaikkena. Oma anoppini ilmoitti minun ja mieheni suhteen alkuaikoina, että "ootas kun tuo xxxx (hänen poikansa) sua pettää..". Katkera on nimittäin meidän suhteesta. No, eipä ole pettänyt.

Mun miniä vittuilee mulle enemmän tai vähemmän suoraan, ja on aika samanlainen kaikille, en siis saa mitään erityiskohtelua siksi, että olen anoppi. Lapsia kelpaan hoitamaan,mutta aina on valittamista jostain, mun ostamat vaatteet ja lelut ei kelpaa, vaikka olis oma poika mukana valitsemassa kaupassa, että mitä ja millaista hankitaan.
Hankala miniä, mutta tulee sen kanssa toimeen, kun ei montaa kertaa vuodessa tavata, poika tuo aina lapset hoitoon ja pojalle ne myös palautan.

Miksi pitäisi tulla toimeen ihmisen kanssa, joka pilaa kaiken ympärillään? Tekee tilaisuuksista helvettiä? Pilaa ihmisten mielet? Haukkuu miniät, äitinsä, ex-miehensä, miehensä naiset, kaikki. Jolla ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa? On "hullu"? Joka haukkuu ihmisiä mm. huoraksi?

no jos on noin hankala ihminen niin antakaa olla omassa arvossaan hänen puhumisensa ja olkaa mahdollisimman vähän tekemisissä.

jos joku on hankala niin turha siitä on päänsärkyjä ottaa. itse omalla suhtautumisellasi määräät kuinka paljon annat tuollaisen ihmisen itseesi vaikuttaa.

Kyllä minäkin pidin anopistani aluksi, kunnes hän näytti kyntensä.
Nyt vaan siedän ja säälin häntä. Omat lapsetkin kääntävät hänelle selkänsä, eikä lastenlapset kovin kummosia ilon kiljahduksia päästele, kun mennään anoppilaan kyläilemään...

Ja mun anoppi säälii poikaansa, kun on "joutunut" ottamaan tällaisen itselleen...