Anopista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyttä vuodatusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyttä vuodatusta

Vieras
Mä en jaksa anoppiani...Mun 10kk vanhaa vauvaa pitäisi kuulemma "karaistaa" pitämällä paljon hoidossa koska joudun menemään syksyllä töihin(vauva saa olla kotona,oma äitini hoitaa),annetaan huutaa jos huutaa "ilman syytä" eikä saa pitää liian pumpulissa...Mulla menee just hermot sen naisen kanssa,ollaan sille sanottu et voi pitää neuvonsa koska ne on ihan helvetin ristissä meidän "kasvatus-ja hoitoperiaatteiden" kanssa..Oon niin kypsä siihen et ei ollenka kuuntele vaikka kyse on meidän lapsesta,ihan uskomaton tyyppi..:O Se on änkeemässä tänne aamulla hakemaan jotain kippojansa ja mulla niiiiin kiehuu!!on muutenki tullu esille et se akka on ihan tunteeton..

no, täällä toinen joka ei kestä anoppiaan...meillä anoppi mm. syöttänyt ruoka-aineallergisille tenaville kiellettyjä ruokia. nyt suosii toista lasta toisen kustannuksella ja ihmettelee sitten miksi lapset tappelevat keskenään. ei auta sanominen, ainoa mikä auttaa on vahtia koko ajan vieressä kun anoppi lapsia näkemässä tai pitää välimatkaa!!!

Anoppisi tarkoittanee hyvää omalla tavallaan. Miehesi on näiden neuvojen mukaan kasvatettu.
Ymmärrän kyllä, että neuvot ärsyttävät. Kuunnelkaa ( joistakin asioista voi toisinaan jopa oppia jotakin) kohteliaasti, toimikaa omalla tavallanne =)

juu,ja sen huomaa välillä että mies on noilla neuvoilla kasvatettu..onneks on kyllä mun kans samoilla linjoilla tässä asiassa..

Mä en ees pysty pitää välimatkaa kun asutaan suht lähekkäin ja "piipahtelee" kylässä ihan ilman kutsumattakin..ja viel se et ollaan luonteiltamme muutenkin hirveen erilaisia,se on ihan mieletön hössöttäjä!!!ja mä taas tosi rauhallinen..käy jo se hermoon.Ja se on kova arvostelemaan muita,aina saa kuulla kuinka joku nyt on tehnyt niin ja näin ja ei herranjumala niin nyt voi tehdä ja plaa plaa..koko suku on sellasta et jos vaikka paita kutistuu pesussa niin siitä tietää KAIKKI ja sitä sitten päivitellään...
Juu,ja sitte tämä: tulossa miehen kummipojan rippijuhlat ja minä ostin tytölle mekon niihin ja ilmoitin tästä anopille että vaatetus kunnossa kun oli siitä niin huolissaan...no eikös tää ollu kuitenki mennyt ostamaan yli 100euron juhllamekon likalle ja oli kyl niiiiiin vittuilua koska mä ostin omani alesta...

Välil mietin et jos joskus menis huonosti miehen kans ni anoppi ois yks syy eroon..Mä en vaan jaksa sitä!!

Ps.On myös muistanu kertoa kuinka loistavasti tuli toimeen mieheni exän kanssa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Anoppisi tarkoittanee hyvää omalla tavallaan. Miehesi on näiden neuvojen mukaan kasvatettu.
Ymmärrän kyllä, että neuvot ärsyttävät. Kuunnelkaa ( joistakin asioista voi toisinaan jopa oppia jotakin) kohteliaasti, toimikaa omalla tavallanne =)

Mä oon kyllä sen verran rauhaa rakastava et pakko kait se on vaan ottaa linja et toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos,helpointa itselle paitsi et lasta en sille luota piiiitkäään aikaan...ja kyl se nyt JOSKUS jotain järkeviäkin juttelee ;)

Yhteistyössä