Anopista valitusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
miten sanoa anopille (kiltisti), että älä osta meidän vauvalle niitä kauheita rytkyjä?? Oon monta kertaa sanonut että meillä on vaatteita ihan tarpeeksi, mutta ei mene jakeluun.. Tämä ihminen käy usein ulkomailla ja aina se tuo kauheat kasat vaatetta, jotka sitten jäävät vain kaapin pohjalle. Täällä tulee tietysti valitusta että olen epäkiitollinen p**ka, mutta kun näkisitte ne vaatteet... valmiiksi saumat hajalla ja niin pois päin... haluan pukea vauvani ehjiin ja hyvälaatuisiin vaatteisiin, mitkä miellyttävät minunkin silmääni.

Meillä päätyy anopin ostamat suoraan kirppikselle. Mies on sanonut, että älä osta vaatteita, kun koot on aina päin peetä (ei vaivaudu kysymään). Ei kyllä käytettäis niitä vaatteita, vaikka olisivat sopiviakin. On vaan niin paljon mieleisempiäkin kaappi täynnä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä päätyy anopin ostamat suoraan kirppikselle. Mies on sanonut, että älä osta vaatteita, kun koot on aina päin peetä (ei vaivaudu kysymään). Ei kyllä käytettäis niitä vaatteita, vaikka olisivat sopiviakin. On vaan niin paljon mieleisempiäkin kaappi täynnä.

Peesaan tätä...

Näiinpä juuri! minullakin on kaapissa muovikassillinen anopin "lahjoja", joille ei ole ollut käyttöä. Osa niin hirveitä ettei kirpparillekaan voi viedä.

meninpä minäkin harmaaks mutta mun mielipide:

anna tuua niitä rytkyjä jos se anopista hyvältä tuntuu. Älä käytä jos siltä tuntuu. Jos anoppia haluat miellyttää iske ne rytkyt lapselles päälle ja mee anopille kylään, sitte äkkiä kotiin vaihtaa vaatteet. Ennemin vois olla että oot se pa**a ja surkee miniä jos meet anoppia loukkaamaan.

Itsekkään en rytkuihin lapsiani pue.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Näiinpä juuri! minullakin on kaapissa muovikassillinen anopin "lahjoja", joille ei ole ollut käyttöä. Osa niin hirveitä ettei kirpparillekaan voi viedä.

kai ne nyt kirpparille voi viedä? Mutta vie pelastusarmeijalle, varmasti löytyy niillekkin kamoille tarvitseva. Voihan ne antaa hyvään ennemin kuin venyttää kaapin pohjalla?

Mä oon vähän samaa miettinyt.. onneksi käy harvoin meillä mutta viimeksikin toi aivan järkyttävän toppahaalarin tytölle. Parasta siinä oli että vetoketku oli rikki ja koko oli aivan liian pieni (neiti ei mahdu pukuun ollenkaan)

Olen yrittänyt nätisti sanoa ettei tuo vaatteita kun meilläkin hankitaan vaatteet ihan itse vaikka rahallisesti tiukkaa onkin. Tai edes kyselisi mille olisi tarvetta ja minkä kokoisia. Mutta kun ei...

meillä taas niinpäin että anoppi ei IKINÄ ole tuonut lapsille yhtään mitään. Jouluna ja synttärinä muistaa mutta olis ihan kiva jos joskus reissultaan tois tuliaisia lapsille vaikka tikkarit. Toinen mummo kyllä tuo niin lapset on hiukka ihmeissään..

ei ole mitään tarvetta miellyttää häntä, mutta en halua kyllä loukatakaan.. hirvittää vaan tämä tuleva joulu, kun hän sanoi että on Venäjältä ostanut vauvallemme vaatteita ja muutakin tavaraa.. sitten valittaa minulle kun olen ostanut itse vauvalle vaatteita

Meillä anoppi kantaa vaatteita Tallinnasta. Eräänkin collegepuvun vein mökkivaatteiksi (kun ei muualla tee mieli pitää) ja saumat repesivät ekassa käytössä. Harmittaa, että käyttää rahansa p.askaan, mutta ei ole koskaan kysynyt toiveita tms. En sano, että on pakko kysyäkään, mutta itse niin teen, sillä haluan ostaa mieluisia lahjoja.

Meillä anoppi kantaa vaatteita Tallinnasta. Eräänkin collegepuvun vein mökkivaatteiksi (kun ei muualla tee mieli pitää) ja saumat repesivät ekassa käytössä. Harmittaa, että käyttää rahansa p.askaan, mutta ei ole koskaan kysynyt toiveita tms. En sano, että on pakko kysyäkään, mutta itse niin teen, sillä haluan ostaa mieluisia lahjoja.

tismalleen samanlainen on tämä munkin anoppi..ei koskaan kysy mitä tarvittaisiin ja minkälaista pitäisi olla. Sitten ostaa "kun halvalla sai"...

Yhteistyössä