Anopin syntymäpäivät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kirsi"

Vieras
No nyt se tuli; pelätty kutsu anopin 70-vuotispäiville. Kolme viikkoa aikaa stressata, mitä hommata lahjaksi pienehköllä budjetilla(~100e) sekä mitä kaivaa kaapista päälle itselle ja lapsille.

Anoppi on nainen jolla on jo kaikkea, tykkää kaikesta merkki-jutuista (aarikka,iittala,marimekko,jne...) mistä minä en tiedä mitään...

Mitä itse pukisitte juhlaan, johon kutsuttu n.50-80henkeä ja vietetään kartanossa? Mulla vaatekaappi pursuaa mustaa ja toimisto-vaatteita....

Vinkkejä kehiin!

Vaateapua en osaa antaa, mut hommaa lahjaksi joku lahjakortti ( kylpylä, ravintola, kauneushoitola, joku harrastukseen liittyvä... ) Satasella ja allekin saa jo paljon.

Lahjakortti on tosiaan oiva lahjavinkki, siihen joku kukka lisäksi niin ei tartte pelkkää kirjekuorta ojentaa (tai ehkä siellä on lahjapöytä?). Olisko 70e lahjakortti ihan tyhmä homma? (70v juhlat kun on..)

Omaa vaatekaappiani miettien mä varmaan laittaisin jonkin mustan mekon (ei mitään vesirajaminimekkoa), ja siihen sitten piristykseksi korua/huivia/laukkua. Jalkaan sukkahousut ja siistit mustat peruskorkkarit. Hiukset nätisti, hillitty meikki ja lakkaa kynsiin. :) Lapsille kenties on olemassa jotkin juhlatamineet?

Anoppi on ilmeisesti hyvinkin varakas?

Mä veisin varmaan vaan näyttävän kukkakimpun/asetelman ja kortin. Kun ei kumminkaan ois varaa viedä mitään anopin "tasoista" niin en viittis edes yrittää.

Lahjakorttia minäkin mietin - jotain elämyksellistä ehkä, anoppi kun tuntuu joskus villiintyvän ja silloin kokeilee kaikkea jännää. Melko varakas on, vaikkei nyt sitä korostakaan.

Lapsille löysinkin jo vaatteet kaapista (Huh, että kaikkien kauluspaidat olivat vielä sopivat!).
Oma vaatepuoli onkin tosiaan rajautunut valkoisiin kauluspaitoihin ja kynähameisiin / farkkuihin / kesämekkoihin. Harvoin tulee käytyä missään juhlimassa ja silloinkin on riittänyt kauluspaita+bleiseri+kynähame. Vähän taitaa olla liian virallinen kuitenkin tuollaisiin juhliin..?

Ehkä pitäisi lähteä ostoksille... Saa laittaa lisää ideoita! :)

Yhteistyössä