Anopin kanssa sängyssä (en ylpeile)

• Viestiketjun aloittaja Mikko N.
  • Ensimmäinen viesti
Mikko N.
Jos kuvittelet, että tämä on härski, vauhdikas ja fantastinen juttu, voit lopettaa tähän. Tämä on kertomus eräästä karusta arki-illasta tavallisessa perheessä.

Palasin työmatkalta myöhään illalla. Työmatkani aikana anoppi oli tullut lastenhoitoavuksi vaimolleni. Riisuutuessani kuuntelin ettei lasten huoneesta kuulu inahdustakaan. Kömmin hiiren hiljaa hämärän makuuhuoneen parivuoteeseen ja otin vaimoni varovasti kainaloon, koska tiesin hänen pitävän siit, vaikka saattaisikin herätä. Käteni asettui hänen rinnan päälle.

Rinta tuntui vähän oudolta ja tunnustelin sitä. Kuulin kuinka vaimon hengitys muuttui hieman. Jatkoin rinnan tunnustelua; Iso, löysä ja kova nänni törötti. Silloin tajusin tilanteen; se olikin anoppi. Hän käännähti ja pyysin nolona anteeksi vetäisten käteni pois. Hän kuiskasi, että ei se haittaa ja veti käteni takaisin rintansa päälle.

Siinä sitten makoilin käsi hänen rinnalla jonkun aikaa. Kohta hän laittoi kätensä jalkoväliinsä ja tietysti minulla alkoi värkki kovettumaan. Sitten hän ulotti kätensä housuihini ja alkoi veivaamaan minua täyteen komeuteen. Minä aloin hieromaan anoppia ja kohta oli käsi housujen sisäpuolella liukkaassa ja märässä paikassa.

Anoppi kääntyi selälleen ja veti minut päälle hihittäen hiljaa. Kalukin meni hieman käsin tukemalla sisään. Hoidin työmatkalla kertyneet paineet hiljaa ja nolon nopeasti eikä anoppi ehtinyt saada. Anoppi kiitteli ja kertoi olleensa "siinä olossa" jo odottaessaan minua kotiin.

Yöllä vaimo palasi lasten huoneesta ja anoppi meni sinne nukkumaan. Kyllä pelotti, että vaimo löytää lakanoilta jotain märkää...

Aamulla olin vähän vaivautunut ja valittelin vaimolle vain väsymystä. Illalla sitten nain vaimoa eikä ollut mitään erektiota syövää omatuntoa vaivaamassa.

Että sellaista. Toista kertaa ei kyllä tule.

aikamoista fantasiaa
Mitä se anoppi siellä "lastenhoitoapuna" muka teki, jos vaimo hoiti lapset niin pitkälle että vietti puoli yötä lastenhuoneessa kun anoppi koisaili makuuhuoneessa? Eikö sen olisi pitänyt mennä vähän toisin päin?

nukkumassa
Mitä se anoppi siellä "lastenhoitoapuna" muka teki, jos vaimo hoiti lapset niin pitkälle että vietti puoli yötä lastenhuoneessa kun anoppi koisaili makuuhuoneessa? Eikö sen olisi pitänyt mennä vähän toisin päin?

arvailaen apn puolesta että lapset ei oo rauhottunu ilman äitiä ja äiti on nukkunu lasten huoneessa.valitettavasti tuttua meilläkin.hirveet' mitä on tehny toisessa huonees

Viimeksi muokattu:
anopinvaevy
arvailaen apn puolesta että lapset ei oo rauhottunu ilman äitiä ja äiti on nukkunu lasten huoneessa.valitettavasti tuttua meilläkin.hirveet' mitä on tehny toisessa huonees
Meillä usein juurikin tämä järjestely. Tietäähän sen miten siinä käy, kun samaan sänkyyn laitetaan villejä uusiosinkkuvuosia viettävä siro, seksikäs, 63-vuotias anoppi ja vanhoihin naisiin totaalisesti hurahtanut kolmikymppinen vävy.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä