Anopin ajattelemattomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihlis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihlis

Vieras
Välillä saa hävetä kun anoppi aina laukoo kaikki asiat mitä mieleen tulee niin suoraan päin naamaa.

Eilen anoppi siis kävi meillä ja mun tyttären 10v luokkakaveri oli meillä ja hän on siis vielä lyhyt, n 125 cm ja n 20 cm lyhyempi kuin tyttäreni.

No anoppi siinä avoimesti päivitteli tuota toista tyttöä kun on pienikokoinen. Tiedän vaan että tämä tytön kaveri kärsii itsekin siitä, että on pieni.

Harmittaa monesti tuo anopin ajattelemattomuus kun ei se yhtään mieti mitä suustaan päästää, nimittäin mullekin on laukonut esim. mun vanhemmista asioita mitä minä suu auki sitten ihmettelen. Ei tarkoita pahalla vaan on niin ajattelematon.

Mulla on vähän sama ongelma kuin anopillasi. Yritän kovasti olla laukomatta sammakoita suusta, mutta välillä niitä vaan lipsahtelee. En pahalla tarkoita missään nimessä, mutta tulee vaan lauottua ajatuksia ääneen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on vähän sama ongelma kuin anopillasi. Yritän kovasti olla laukomatta sammakoita suusta, mutta välillä niitä vaan lipsahtelee. En pahalla tarkoita missään nimessä, mutta tulee vaan lauottua ajatuksia ääneen...
Niin ja kyllä huomaan sitten että sanoin pahasti, mutta menen niin lukkoon että en osaa korjata asiaa...

Anoppi ei vaan itse tajua että laukoo niitä sammakoita eli ei hän eilenkään tajunnut että se oli arka aihe kyseiselle tytölle. Jatko vaan vaikka me muut jo yritimme vaihtaa puheenaihetta.

Mun mielestä tuo "ei se pahalla..."-ajattelutapa ei oikeuta letkauttamaan mitä sattuu. Jos ihminen on niin idiootti että tokaisee ajattelematta, pitää sille siitä sanoa kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja pihlis:
Anoppi ei vaan itse tajua että laukoo niitä sammakoita eli ei hän eilenkään tajunnut että se oli arka aihe kyseiselle tytölle. Jatko vaan vaikka me muut jo yritimme vaihtaa puheenaihetta.

sitte ei muuta ku sanot päin naamaa että eikö tajua miten epäkohtelias on

Yhteistyössä