Anopille tuli se kiitoskirje ministeriltä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öttismönkiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öttismönkiäinen

Vieras
Tuli tosin jo torstaina, mut näin sen tänään :) kovasti kiiteltiin tarjottavista ja viihtyisästä majoituksesta meidän bb:ssä. ja mullekkin käskettiin sanoa terveiset ja kiitokset :)
Anoppi sai lahjankin, kalevalakorun uniikki kaulakäädyn, hopeisen, valkoinen iso kivi istutettuna hopeaan :) Anoppi oli säikähtänyt ku näki paketin päällä lähettäjänä puolustusministeriö. Mun mies sit oli selittänyt että tää paketti on kiitoksena niistä kamposista jotka teit ministerille. (tosin taisivat luulla että kaikki sapuskat oli sen tekemiä, mutta olipa kiva lukea että munkin tekeleet oli maistuneet :D ) Aivan ihana lahja ja kirje anopille, oon kyllä kiitollinen ministerille että jaksoi vanhaa ihmistä mun vihjauksen perusteella noin perusteellisesti yllättää.. mä luulin että laittaa vain kirjeen tuleen :) Anoppi tosin ei taida uskaltaa näyttää niitä mummoystävilleen, jottei ne tule kateellisiksi. Mutta saatiinpa mummo piristyyn ja toivottavasti ajattelee muutakin kuin sota-ajan kauheuksia vähän aikaa (ainakaan mun käynnin aikana ei maininnut näistä kertaakaan, aikaisemmin muisteli vähän väliä.. oli pikkulotta, ja näki partisaanituhot ja parhaan ystävänsä tapettuna + raiskattuna.. eikä ole saanut tästä työstä tunnustusta, nyt tavallaan sai mun ajatuksissa kiitosta tästäkin työstä)
tulikohan tää hieman sekavasti kirjoitettua ..

vautsi :) mä ymmärsin kyllä takotuksen ku luin aikasemmin sen toisenki postauksen :) olet kylä ihana ja mä annan sulle tunnustuksena parhaimman miniän medaljongin sekä kukka puskan :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja mikämikä:
mikä juttu tää oli?

Meidän bb.ssä oli puolustusministeri, kansanedustaja + 4adjutanttia sekä kemiran pomo noin 3vkoa sitten yötä. Mä tein iltapalan + aamupalan, ja anoppi teki kamposia. Mä kerroin heille että anoppi kohta 80v teki heille kamposia, ja kerroin että anopilla ollut kovasti surua viimeaikoina ja on alkanut elään sota-ajan kauheuksia uudestaan. Että kirje/kortti piristäisi häntä, ja kylässä ei olisi anoppia onnellisempaa ja ylpeämpää mummoa tuon jälkeen
Ja anoppi sai mun odotukset ylittävän ihanan lahjan :) Kiitos vain teille kaikille veronmaksajille jotka osallistuitte anopin ilahduttamiseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja mikämikä:
mikä juttu tää oli?

Meidän bb.ssä oli puolustusministeri, kansanedustaja + 4adjutanttia sekä kemiran pomo noin 3vkoa sitten yötä. Mä tein iltapalan + aamupalan, ja anoppi teki kamposia. Mä kerroin heille että anoppi kohta 80v teki heille kamposia, ja kerroin että anopilla ollut kovasti surua viimeaikoina ja on alkanut elään sota-ajan kauheuksia uudestaan. Että kirje/kortti piristäisi häntä, ja kylässä ei olisi anoppia onnellisempaa ja ylpeämpää mummoa tuon jälkeen
Ja anoppi sai mun odotukset ylittävän ihanan lahjan :) Kiitos vain teille kaikille veronmaksajille jotka osallistuitte anopin ilahduttamiseen :)

tuo viimeinen lausahdus kuulostaa lähinnä kettuilulta.

Olava, liiottelet kovasti. Kuka tahansa tekisi näin jos vain tilaisuus koittaisi :) jos vaan vähänkään on väleissä.. toisaalta, mä haluan että meidän tää yhteinen aika ois mahdollisimman mukava, semmoinen mitä oisin sen toivonut olevan alusta asti. Anoppi on onneksi hyvässä fyysisessä kunnossa, eikä sitä luulisi ikäisekseen.. käy päivittäin vähintään 5km kävelyllä, hoitaa kotinsa täysin itse mutta muisti alkaa vähän pätkiin ja muistelee tosiaan noita sota-ajan hirveyksiä.

sori, toi ei oo kettuilua.. veronmaksajiltahan noi lahjat loppujen lopuksi tulevat.. joten kiitän kauniisti kaikkia :) en edes osannut ajatella että joku voisi tän kettuiluna ottaa :(
Mulla on pieni majoitusyritys, bed and breakfast-tyyppinen
ja kai ne on kampaviinereitä, täällä puhutaan kamposista. Anopin tekemät on tosi hyviä :)

Yhteistyössä