Annoin ystäväni tunnustella rintojani uimahallissa. Oliko hölmö temppu?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pienirintaisena häntä on aina kiinnostanut miltä isot rinnat tuntuvat ja miten paljon ne painavat. No annoin hänen tunnustella niitä uimahallin suihkussa, kun ei ollut muita näkemässä.

Hän paineli ja nosteli niitä hieman. Mitään taka-ajatuksia asiassa ei ollut. Itseäni ei kyllä kiinnostaisi koskea toisen naisen rintoihin.

Mikä on kaksplussalaisten yksityisyyden rajat, miten olisitte itse toimineet tuossa tilanteessa?

PS. Miehet ja provoilijat please ÄLKÄÄ....
 
vierailija
Näin pienirintaisena naisena muakin on kiinnostanut miten elämä tosi isojen rintojen kanssa soljuu ja miten paljon ne aiheuttavat selkäkipuja. Ei silti pieneen mieleenikään tulisi kysyä ystävältäni, että saanko koskea hänen rintoihinsa kun ne ovat niin isot. Ja mitä mä kokeilemalla niitä sitten saisin? "aaa... ai tällaiset sulla..."
 
vierailija
Miten jotakin voi ärsyttää noin paljon, että joku on tunnustellut ystävänsä rintoja? Kiva nähdä miten erilaisia suhtautumisia ihmisillä on. Osalla on pipo kireämmällä.
 
vierailija
En kyllä haluaisi, että joku ulkopuolinen koskettelisi minun rintoja. Olen geeneiltäni aasialainen ja rinnat siksi tosi herkät. Olisin kyllä heti polvet ristissä niistä tuntemuksista mitä tulee alapäähän, kun joku koskee mun rintoihin.
 
vierailija
Näin pienirintaisena naisena muakin on kiinnostanut miten elämä tosi isojen rintojen kanssa soljuu ja miten paljon ne aiheuttavat selkäkipuja. Ei silti pieneen mieleenikään tulisi kysyä ystävältäni, että saanko koskea hänen rintoihinsa kun ne ovat niin isot. Ja mitä mä kokeilemalla niitä sitten saisin? "aaa... ai tällaiset sulla..."
et vain uskalla. mielesi kyllä tekee.... :)
 
Olen minä joskus puristanut hupina naisen rintoja ja minun rintoja on myös puristeltu hupimielessä. Eipä siinä mitään ihmeellistä ole.
Olen myös tunnustellut naisen rintoja kun hänen mielestä hänellä oli joku patti, ei onneksi ollut mitään vakavaa.
Ja, pukukopissa rintsikkaostoksilla ollaan koiteltu toistemme rintoja, miten liivit istuu jne.
 
Tähän liittyen kysymys.


NMiten usein teillä uilla lääkärissä kysytään, "saanko tutkia rintasi"?

Siis ihan lääkärin sukupuolesta riippumatta.

Ku mulla on viimeisen viiden vuoden aikana jokaikinen lääkärikerta käynyt niin. Ei siinä mitään, hyvähän se, mutta jotenkin hassua ku eka kysytään "tutkitko säännöllisesti rintasi" ja kun vastaan että joo, ni sit seuraavaksi tuo.

Outoo minusta.
 

Yhteistyössä