J
joo-o
Vieras
Joo. Sunnuntaina olin kavereille kuskina, ja siellä baarissa juttelin sen työntekijän kanssa, kännisten jutut ei innostanu. Hyvin kulki juttu, oltiin samalla aaltopituudella. Mä jotenkin naivisti ja sinisilmäsesti kuvittelin et se ois ollu samaa mieltä :/
Niin siis, mulla ei tätä miestä ennen oo ollu kun yks, entinen aviomieheni.
No, joka tapuksessa samaan osotteeseen mentiin yöks ja petipuuhiin pääty.
Maanantaina hän oli sitten ite juomassa, soitti kahesti sen päivä aikana ja juteltiin niitä näitä. Tavat ei voinu kun mun lapset kotona.
No, hän sitten lupas soittaa eilen selvinkinpäin, jotta voidan jatkaa juttua. Eipä oo tähän mennessä soittanu :/
Juttelin sitten yhen kaverin kaa tästä, ja sano että moni tältä kylältä tietää että hän on semmonen pilluhaukka. No, minäpä en tienny kun ei ole kokemusta.
Opinpa taas, että kyyninen kannattaa olla eikä uskoa, itseään ja varsinkaan muita.
Niin siis, mulla ei tätä miestä ennen oo ollu kun yks, entinen aviomieheni.
No, joka tapuksessa samaan osotteeseen mentiin yöks ja petipuuhiin pääty.
Maanantaina hän oli sitten ite juomassa, soitti kahesti sen päivä aikana ja juteltiin niitä näitä. Tavat ei voinu kun mun lapset kotona.
No, hän sitten lupas soittaa eilen selvinkinpäin, jotta voidan jatkaa juttua. Eipä oo tähän mennessä soittanu :/
Juttelin sitten yhen kaverin kaa tästä, ja sano että moni tältä kylältä tietää että hän on semmonen pilluhaukka. No, minäpä en tienny kun ei ole kokemusta.
Opinpa taas, että kyyninen kannattaa olla eikä uskoa, itseään ja varsinkaan muita.