Annoin sitten toosaa paskapäälle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo-o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo-o

Vieras
Joo. Sunnuntaina olin kavereille kuskina, ja siellä baarissa juttelin sen työntekijän kanssa, kännisten jutut ei innostanu. Hyvin kulki juttu, oltiin samalla aaltopituudella. Mä jotenkin naivisti ja sinisilmäsesti kuvittelin et se ois ollu samaa mieltä :/

Niin siis, mulla ei tätä miestä ennen oo ollu kun yks, entinen aviomieheni.
No, joka tapuksessa samaan osotteeseen mentiin yöks ja petipuuhiin pääty.

Maanantaina hän oli sitten ite juomassa, soitti kahesti sen päivä aikana ja juteltiin niitä näitä. Tavat ei voinu kun mun lapset kotona.

No, hän sitten lupas soittaa eilen selvinkinpäin, jotta voidan jatkaa juttua. Eipä oo tähän mennessä soittanu :/

Juttelin sitten yhen kaverin kaa tästä, ja sano että moni tältä kylältä tietää että hän on semmonen pilluhaukka. No, minäpä en tienny kun ei ole kokemusta.

Opinpa taas, että kyyninen kannattaa olla eikä uskoa, itseään ja varsinkaan muita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kun se panokaan ei niin kummonen ollu. Kiinnostuin miehestä kumminkin yksilönä, vaikkei ilmiselvästikää ois kannattanu.

Ei olisi kannattanutkaan hänen kanssaan mitään suhdetta aloittaa, jos oli kerran huonoa seksiä. Seksi on kuitenkin iso osa parisuhdetta, jos ei se ekalla kerralla nappaa, tuskin olisi napannut myöhemminkään. Ehkä inhorealismia, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että usein näin on.

Ei se seksin laatu ois esteeks muodostunu, mies ei vaan tienny mistä mä pidän.

ja en usko että soittaa, kun puhe oli eilisestä, senkin siis sano sitten kännipäissään :/

alko-ongelma sillä junnulla?siis mitenkähän kannattaa tutustua tästälähin miehiin,kun seksinkin haluaisi varmistaa ennen seurustelua,muttei uskaltaisi hypätä sänkyyn jos toinen ei haluakaan muuta?
t.pitkästä liitosta sinkuksi...

Ei kai sillä oo, en usko..

No niinpä niin, tästä lähin varmaan oon puolvuotta ainakii antamatta :/ Jotenkin kun ei oo tottunu tälläseen, tääkin siis toka sänkykymppani, niin ei osannu uskoo että oikeesti on olemassa näin keljuja miehiä :/

siis et usko mut mulle kävi just ihan samoin,pitkän liiton (uskollisen) päätteeksi hyppäsin mua 5v. nuoremman kans samaan petiin ja luulin puheiden perusteella ym.sinisilmäinen kun olen että meille tulis muutakin.ei sen miehen mielestä,ei halunnut enempää.
nyt mietinkin miten sitä pitäisi miehiin tutustua,en haluaisi rakastua esim.mieheen jonka kanssa seksi ei toimi...

En mä tätä sen kummemmin märehtimään jääkkää...

Mutta jotenkin tuntuu että nyt on puhti pois, siis tulevien miesjuttujen suhteen. Kun luotat johonkin pitkästä aikaa niin näpille tuli. Erosta kun kumminkin 2v, nyt vasta uskalsin antaa mennä.

Jotenkin tuntuu että nyt sitä sitten siirtyy aikuisten leikkikentälle, mutta tässä leikissä sitten se ei ookkaa materiaa mikä särkyy..

sen verran miesten kanssa ollut tekemisissä, että niillä on useilla tällainen "älä soita silloin kuin lupaat vaan vasta vähän myöhemmin"- idea siitä, että antavat odotuttaa itseään..
On mullekin noin tehty, mutta vakavasti en ole enää viikon päästä puheluun suhtautunut, lapsellista teinitouhua!
Mun toinen aviomies lupasi soittaa seuraava päivänä ja soitti ja kutsui ulos syömään.. Nyt aviossa 10v. Kyllä se tuuri vielä kääntyy ap!

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
sen verran miesten kanssa ollut tekemisissä, että niillä on useilla tällainen "älä soita silloin kuin lupaat vaan vasta vähän myöhemmin"- idea siitä, että antavat odotuttaa itseään..
On mullekin noin tehty, mutta vakavasti en ole enää viikon päästä puheluun suhtautunut, lapsellista teinitouhua!
Mun toinen aviomies lupasi soittaa seuraava päivänä ja soitti ja kutsui ulos syömään.. Nyt aviossa 10v. Kyllä se tuuri vielä kääntyy ap!

No joo, ei muakaan sellanen teinipeli innosta. Jos joskus vielä soittaa niin en varmasti vastaa, soittakoon.

ja luultavastihan se sitten sen pimpsan perään soittelis :( Pakko katsoo elämää suoraan silmiin.