Annoin miehille jussina, paljaalla mentiin!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin hirveessä tuubassa ja annoin mökillä sitten kännissä ainakin nejän, ehkä jopa 6 miehen jyystä minua (en muista määrää) Kumia ei oltu käytetty, koska aamulla huomasin loorani olevan melko "täynnä". Nyt hieman harmittaa ja kaduttaa. Tuliko tauteja yms. En juo enää ikinä! :(
 
vierailija
Seksissä ei ole mitään pahaa. Ei vaikka olisi kännissä. Sitä voi tietenkin vähän katua, jos altistutti itsensä seksitaudeille, mutta riski on aika minimaalinen ja asia selviää aikanaan tai voi käydä testeissä. Sen lisäksi ei ole mitään hävettävää tai syytä morkkikseen. Päinvastoin teit monta miestä onnelliseksi ja varmaan itselläsikin oli hauskaa. Maailma on pikkaisen parempi paikka sen takia.
 
Olin hirveessä tuubassa ja annoin mökillä sitten kännissä ainakin nejän, ehkä jopa 6 miehen jyystä minua (en muista määrää) Kumia ei oltu käytetty, koska aamulla huomasin loorani olevan melko "täynnä". Nyt hieman harmittaa ja kaduttaa. Tuliko tauteja yms. En juo enää ikinä!
Miten se "täynnä" on? Mulla ainakin valuu setit pihalle. Etkö käyny edes pissalla niitten jälkeen?
Ja ei ole kyllä kokemuksesta monesta kerralla vaan siitä että oman miehen yksikin lasti valuu ulos ainakin osittain joten voisin kuvitella ettei kuusi pysyisi siellä sen tehokkaammin. Etenkin kun sinne vielä uudelleen lykitään.
 
Miten se "täynnä" on? Mulla ainakin valuu setit pihalle. Etkö käyny edes pissalla niitten jälkeen?
Ja ei ole kyllä kokemuksesta monesta kerralla vaan siitä että oman miehen yksikin lasti valuu ulos ainakin osittain joten voisin kuvitella ettei kuusi pysyisi siellä sen tehokkaammin. Etenkin kun sinne vielä uudelleen lykitään.
Niin eikö terska juuri kirnua ne aiemman miehen satsit ulos ainakin osittain?
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä