Annoin lapselle D-tipat toisen kerran!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko haitallista. Eli, mies oli aamu puuron aikana antanut dee tipat, niinkuin kuuluukin, mutta nyt kun minä syötin ruokaa, ne tipat oli siinä sit ja ajatuksissani annoin toiseen kertaan :/ Eli kyseessä dee tipat merkki, jota annostellaan 20 tippaa päivässä. Onko vaarallista :/

Ei. Nykysuositukset D-vitamiinin saantiin ovat liian alhaiset ja niitä tullaan nostamaan seuraavan Pohjoismaisen ravitsemusneuvottelukunnnan neuvottelujen jälkeen. Olikohan se vasta vuonna 2011...

Meillä syö koko perhe "yliannoksen" jatkuvasti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mitäs luulisit :o Oiskohan niitä yleisessä jakelussa, jos tupla-annos ois tappava.

Anteeksi arvon ylhäisyys kun olin huolissani omasta lapsestani.

Kiitos kaikille asiallisen vastauksen antaneille :) Nyt olen huoletta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
No mitäs luulisit :o Oiskohan niitä yleisessä jakelussa, jos tupla-annos ois tappava.

Maalaisjärjen käyttö sallittua :) Vaikka tiedän kyllä, että se on nykyäideiltä monestikin täysin hukassa :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Maalaisjärjen käyttö sallittua :) Vaikka tiedän kyllä, että se on nykyäideiltä monestikin täysin hukassa :/

:D Hahhhahaa, Minulla on maalaisjärkeä, olenhan maalta ;) Ja tiedätkös, saahan sitä kysyä, kun ekan kerran antaa yliannostuksen ja koskaan kuullutkaan että nykyannostukset liian pieniä.

Ei mitään hätää. Niitä "pitääki" ottaa vähän yli...suositukset on liian pienet. Mutta meillä poika söi pikkuveljen KOKO Jekovit pullon :/ Kysyin hädissäni, mitä nyt...vastaus oli, että ei anna piiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan pojalle lisä D-vitamiinia =) Että ei hätää kuulemma.

Yhteistyössä