annoin 2v8kk luunapin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hemot

Vieras
menee hermot ihan täysin, siis perkule!! pitäs tehä muuttoa,pakata,siivota ym. paketoida lahjat pestä pyykkiä ku ma muutto ja noi muksut vaas riehuu, tappelee ja sotkee ja mulla on 38 kuumetta, neiti on tullut ainaki 100 kertaa pois sängystä ihan vaan kiusaks, oon täs 2 tuntia pian koittanut päikkäreille ,on ihan poikki mut pitää vaan kiukutella vaik uni tulis heti ku pistäs pään tyynyy, siis mitä mä teen et saan ton nukkuun!!ei kannata ees enää laittaa unille, jos edes puoltuntia nukkus.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Joka vitsaa säästää se lastaan vihaa!!! Ei muuta kuin selkään vaan!!!

Varo vaan ettet kohta ole jonkun aktiivipeikkohirviön kynsissä ja lastensuojelu ilmot paukkuu.... niin tai jopa poliisit ottaa yhteyttä että ehkä pahoinpitelet lapsiasi ;)

No eiköhän tuota joka pentu kestä parit luunapit...Kyllä huomaa tän päivän naperoista ja isommista het kellä jääny jokunen selkäsauna(! tahallisesti kärjistetty) väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Joka vitsaa säästää se lastaan vihaa!!! Ei muuta kuin selkään vaan!!!

Varo vaan ettet kohta ole jonkun aktiivipeikkohirviön kynsissä ja lastensuojelu ilmot paukkuu.... niin tai jopa poliisit ottaa yhteyttä että ehkä pahoinpitelet lapsiasi ;)

Mutta kyllähän lasta pitää lyödä kunnolla että siihen nukahtaa! Eihän tuollainen "nippailu" muuta kuin ärsytä!

Yhteistyössä