Annettaan ylläpitoon mies.

• Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
jadal
annettaan toistaiseksi ylläpitoon 25vuotias mies. on kova tekemään töitä, muilta osin koulutus kesken. Lieviä ongelmia alkoholin suhteen, ja keskustelu taidot olemattomat. Lisäksi polttaa todella paljon. pinnan alla on kuiteknin hyvä mies, se vain täytyy kaivaa esille.

Mä olen kohta 20 vuotta sitten ottanu tuommoisen (tosin se oli varmaan jo alu alken melko keskustelutaitoinen) ja se lievä alkoholiongelma paheni 17 vuotta ja sen jälkeen siitä tuli vuodeksi kestoääliö raitistumisen takia (aivojen mielihyväkeskus ei toimi alkoholistilla raitistumisen jälkeen pitkään aikaan)
En kyllä ota toista.

jadal
mä aion nyt itseasiassa ottaa aikalisän. jompikumpi lähtee hetkeksi muualle majailemaan. kunhan vaan tuo ukko herää, ja appivanhemmat saadaan johonkin, niin saisi mieskin tietää asiasta. kotiinpaluunaika on sitten kun/jos mies oppii asioiden tärkeysjärjestyksen ja suostuu sinne parisuhde terapiaan.

Ei kiitos todellakaan, vaikka mukavan nuorihan tuo vielä oisi. Viriili mies varmaan, mutta en kyllä tosiaan jaksa kaivaa siellä pinnan alla kytevää "hyvää miestä". On tuossa omassakin tarpeeksi kestettävää. :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä olen kohta 20 vuotta sitten ottanu tuommoisen (tosin se oli varmaan jo alu alken melko keskustelutaitoinen) ja se lievä alkoholiongelma paheni 17 vuotta ja sen jälkeen siitä tuli vuodeksi kestoääliö raitistumisen takia (aivojen mielihyväkeskus ei toimi alkoholistilla raitistumisen jälkeen pitkään aikaan)
En kyllä ota toista.
Mitewn tuo mielihyväkeskuksen toimimattomuus ilmenee?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyllä ota toista.
Siten että ei nauti mistään eikä alkoholin synnyttämään kemialliseen depressioon tule edes niitä hetkellisiä helpotuksen tunteita, joka juovalla alkoholistilla on noin ensimmäisen kaljapullon pituinen juomisen alkaessa.

Se on kokopäiväinen ja täysaikainen perseeseen ammuttu karhu. Sanalla sanoen kokovartalomulkku.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
annettaan toistaiseksi ylläpitoon 25vuotias mies. on kova tekemään töitä, muilta osin koulutus kesken. Lieviä ongelmia alkoholin suhteen, ja keskustelu taidot olemattomat. Lisäksi polttaa todella paljon. pinnan alla on kuiteknin hyvä mies, se vain täytyy kaivaa esille.
saisko sitä panna?

jadal
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
saisko sitä panna?
ihan vapaasti, jos tykkä kahden minuutin esileikeistä.

En kyllä ota toista.
Siten että ei nauti mistään eikä alkoholin synnyttämään kemialliseen depressioon tule edes niitä hetkellisiä helpotuksen tunteita, joka juovalla alkoholistilla on noin ensimmäisen kaljapullon pituinen juomisen alkaessa.

Se on kokopäiväinen ja täysaikainen perseeseen ammuttu karhu. Sanalla sanoen kokovartalomulkku.

Voi p*rk*le ja meillä kun tarvis kanssa jonku PIKKUSEN lopettaa sitä juomistaan. Kiva tietää mitä on odotettavissa, ei ole kovin herkkua elämä aina nytkään.
Se on kumma asenne, mikä tuntuu olevan, että alkoholi ei voi olla mikään ongelma niin kauan kuin vaan työnsä hoitaa ja jotenkin "normaalissa" elämässä on kiinni. Että vaan ne on alkoholisteja, jotka tuolla sossun rahoilla kittaa jossain penkoilla pussikaljaa ja jotain muuta sellaista.
Mun mielestä se alkoholi alkaa olla ongelma siinä vaiheessa viimeistään, jos ei pysty olla enää juomatta. Esimerkiksi jos on vapaata töistä niin lähes poikkeuksetta on juotava (ei voi olla ilman tai on perseelle ammuttu tuppisuu karhu) ei voi olla viikonloppua selvinpäin. Se tuntuu olevan jo mahtisuoritus jos juo ittensä humalaan VAAN yhtenä iltana viikonlopussa.

Yhteistyössä