Annetaan kiukutteleva 4 vee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venefica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Venefica

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
2 128
0
36
|O |O
Pyydän nätisti etsimään vaatteensa jotka on taas ripotellut pitkin asuntoa. Ja mitä saan vastaukseksi? Heittäytyy sohvalle kiljumaan ja huutamaan; "mä en löydä niitä, mä en löydä niitä" Pyydän taas että nostaa takaliston ylös ja etsii eikä vaan huuda. Etsiikö? No ei tietenkään, kiljuu vaan. Mä olen niin kypsä tuohon jatkuvaan huutamiseen ja kiljumiseen, jos pyytää arvon neitiä tekemään jotain.
Luovutetaan jonnekkin kauas pitkäpinnaiselle perheelle. :kieh:

Hää on tyttö. Ja kun tämä joka asiaan hangoittelu alkaa jo silmien avaamisvaiheessa. Ja tuota mie en ota mielellään yhtään vastaan. Tuolla pojalla 5 vee on joku rauhallinen vaihe menossa, ja olisi niin ihana nauttia siitä edes hetki.

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Hää on tyttö. Ja kun tämä joka asiaan hangoittelu alkaa jo silmien avaamisvaiheessa. Ja tuota mie en ota mielellään yhtään vastaan. Tuolla pojalla 5 vee on joku rauhallinen vaihe menossa, ja olisi niin ihana nauttia siitä edes hetki.

Meillä on poika, että vaihdetaan vaan :) Sillä on joku ihme takautunut uhma vissiin menossa :headwall: Neljä päivää ollut kamalaa kiukuttelua, uhittelua ja pikkuveljen kiusaamista...aamusta iltaan |O Alkaa äiti olla pikkuisen väsy...

Meillä on poika, että vaihdetaan vaan :) Sillä on joku ihme takautunut uhma vissiin menossa :headwall: Neljä päivää ollut kamalaa kiukuttelua, uhittelua ja pikkuveljen kiusaamista...aamusta iltaan |O Alkaa äiti olla pikkuisen väsy...[/quote]

No tuo minun isompi vois hiukan rauhottaa teitin herraa, tai sitten ei. Mua oikein pelottaa, kun neiti avaa suun, tai pyytää jotain.
Nyt alko itku sukasta joka on kadonnut. :headwall:

Yhteistyössä