annatteko koiran nukkua sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja sempalo
  • Ensimmäinen viesti
meillä ei oo koiraa tai kissaa kielletty oleen sängyllä tai sohvalla. sänky on pedattu,ei ne lakanoille pääse. mun vanhemmat taas ei päästä koiraa edes sohville. muita rajoja niillä sitten onkin,mutta rentoutukoon sohvilla jos niin haluaa.
 
Kun aloin esikkoa odottamaan niin koira ei enää tullut sänkyyn, siis koiran itse ei enää halunnut nukkua mun vieressä kun ei saanu olla rauhassa.Mulla oli siis aika levottomia öitä välillä ja sitten närästi ja piti kiekata niin koira veti palkokasvin nokkaansa ja lähti.

Sitten kun vauva oli syntynyt niin koiraa ärsytti kun mä nousin hakemaan yöllä vauvaa ja syötin vauvaa ja vaihdoin puolta että syötin toisesta rinnasta...koira ite otti pesäeron musta =)
 
Meillä ei nuku koira kyllä koskaan muualla kun lattialla tai omassa sängyssään.
Ei ole asiaa koiralla myöskään sohvalle. Kissan olen joskus keskellä yötä herätessäni bongannut jalkopäästä, mut se ei haittaa kun nukkuu peiton päällä ja vie aika paljon vähemmän tilaa kun toi koiruus.
 
Meillä kisu nukkuu aina jomman kumman vatsan päällä tai rinnuksilla. Sänky on yleensä petaamatta ja kisu karvottaa sen päivisin. Kisu nukkuu myöskin puhtaassa vaatekasassa, jota ei ole saatu viikattua kaappiin. Useampikin kisumme on tehnyt niin, puhdas tuoksu ehkä houkuttelee.

Tädillä on kaksi isoa koiraa ja kolme kissaa. Jos kaikki ahtautuvat tädin viereen, miehensä menee suosiolla alakertaan nukkumaan. :D
 
Ennen tuo vanhempi nukkui aina, mutta nyt ku on kaksi koiraa, niin tila loppuu kesken jos molemmat sinne änkee. Tuo vanhempi ei oo pitkiin aikoihin sängyssä viihtyny, mutta tuo nuorempi tulee joka yö salaa meidän keskelle ja sielä se sitte kuorsaa tassut pystyssä :kieh: Ja sitte se on kauheen syyttömän näkönen, ku sitä siitä siirtää pois :D
 
Turkilmas
Meillä koira nukkuu sängyssä. Aloittaa yleensä nukkumaan mun ja miehen keskellä. Siitä siirtyy jalkopäähän ja siitä jossain vaiheessa lattialle.

Mä olen nyt raskaana, mutta ei nuo järjestelyt ole sen vuoksi mitenkään muuttunut. Koira ymmärtää varoa vatsaani ja me tykätään että meidän karvainen lapsemme nukkuu meen kanssa =) .
 
Sais nukkua, se kun osaa olla nätisti jalkopäässä ja talvella lämmittikin mukavasti.
Mutta kun tähän muutettiin, niin koira ei ole tullut sänkyyn, kun ei uskalla tulla yläkertaan ollenkaan. Ja tässä on nyt asuttu jo 2 vuotta.
Nuo "avoportaat" on sille paha rasti, ei vaan uskalla.

Omassa pedissään tässä tietokoneen vieressä nukkuu nykyään. Joskus yllätän sen sohvaltakin, mutta siihenkään se ei kiipeä muuta kuin yöllä kun siinä saa olla rauhassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Koirilla ei ole mitään asiaa edes koko yläkertaan. Eikä ole mitään asiaa myöskään sohvalle tai nojatuoliin.
Näin meilläkin. Tai no koira on asunut muualla jo jokusen viikon.
Siellä kuulemma saa olla myös sängyn jalkopäässä.
 

Yhteistyössä