Annanko miehelle mahdollisuuden ja alan suhteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Arine
  • Ensimmäinen viesti
Arine
Ikäeroa on 7 vuotta. Minä 24v ja mies 31v. En ole koskaan seurustellut, joten kaikki on uutta. Onko suhteella mahdollisuus onnistua? En ole mitenkään lapsellinen vaan aikuinen nainen ja mies arvostaa tätä ominaisuutta minussa.

tosirakkaus
No minkälainen ikäero olisi sitten sopiva, 3 vuotta, 2 vuotta vai 1 vuosi? Jos dumppaa oikeasti rakastamansa hyvän miehen muutaman vuoden ikäeron takia, niin on kyllä tosi harmi minusta. Eri asia on, jos kyseessä on joku ehkä ihan kiva tyyppi, jonka kanssa voisi pykätä pari lasta siinä missä kenen muunkin kanssa. Silloin voi jatkaa sen oikean ikäisen odottamista.

Minun mieheni on minua 5 v. vanhempi, mutta 10-15 vuottakin olisi mennyt, sillä on minulle elämäni suuri rakkaus. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä ja ollaan oltu yhdessä jo 7 v.

"vieras"
Jos sinä et osaa omasta puolestasi päättää, niin anna ihmeessä miehelle tilaisuus.
Olet sellainen miksi joku muu sinut määrittelee? Omaa mielipidettähän ei taida löytyä, ei uskallusta tai arviointikykyä?

"vieras"
Kuten mistä?
:D

Kuulostat tulevalta vanhaltapiialta, jonka kannattaisi nyt vaan rohkaista mielensä. Kun on kokematon ja ikää tulee koko ajan lisää, niin eivät suhteet sitten enää onnistukaan. Tulee epärealistisia ajatuksia siitä miten suhteiden tulee sujua ja mukautusmiskyky vanhemmalla alkaa vähenemään. Sitten ei enää voi löytääkään sopivaa, kun kaikissa on jotakin vikaa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28461541]:D

Kuulostat tulevalta vanhaltapiialta, jonka kannattaisi nyt vaan rohkaista mielensä. Kun on kokematon ja ikää tulee koko ajan lisää, niin eivät suhteet sitten enää onnistukaan. Tulee epärealistisia ajatuksia siitä miten suhteiden tulee sujua ja mukautusmiskyky vanhemmalla alkaa vähenemään. Sitten ei enää voi löytääkään sopivaa, kun kaikissa on jotakin vikaa.[/QUOTE]
Ja tietysti tuolla suhteella on mahdollisuus epäonnistua. Niin tapahtuu varmaankin ainakin 80 prosentille suhteista.

"vieras"
Ikäeroa on 7 vuotta. Minä 24v ja mies 31v. En ole koskaan seurustellut, joten kaikki on uutta. Onko suhteella mahdollisuus onnistua? En ole mitenkään lapsellinen vaan aikuinen nainen ja mies arvostaa tätä ominaisuutta minussa.
Et sinä ole aikuinen nainen, kun et osaa itse päättä edes seurusteluasioistasi. Kasva vielä muutama vuosi. Vaikka siihen asti, että olet oikeasti sen 24v, etkä 17-18v cheekteini.

kolkyt mies
Kysyin, koska kyseisellä palstaajalla oli niin varma näkemys tietyistä asioista. En valitettavasti osaa lukea ajatuksia.
Palstalla on paljon kevytkenkäisiä horatsuja, jotka ovat menettäneet neitsyytensä 13v ja seurustelleet ekan kerran "vakavasti" 15v (ihan niinkun joku teinipissis sitoutumisesta mitään ymmärtäisi). Tästä syystä he eivät osaa vastata asiallisesti sinulle. Sinä olet hyvä nainen, joka miettii millaisten miesten kanssa alkaa intiimiksi, eikä irstaile. Sinun harkitsevuutesi saa palstan keskimääräiset kirjoittajat näyttämään entistäkin likaisemmilta, siksi ärsytät heitä. Ei siitä kannata välittää. :)

Kysymykseesi sanoisin, että ei ole liikaa ikäeroa. Mies voi olla 15 vuottakin vanhempi, ja suhde voi onnistua hyvinkin. Miehet ovat mieleltään nuorekkaampia kuin naiset. Naisista tulee nopeammin paatuneita ja jäykkiä.

Kunhan selvität, että mies ei ole mikään irtoseksinetsijä panosankari, ja saat tietää että ei ole, niin sanoisin että go for it! :)

oi
Ei se teidän ikäero niin suuri ole. Nyt ota elämästä kiinni!! Sitähän ne vanhat ja viisaat sanovat, että se ei kaduta mitä on tullut tehtyä, vaan se mitä on jättänyt tekemättä.

Tässä sulle suhdevinkki. Kaksi tärkeintä asiaa suhteen onnistumiseen ovat toisen ihmisen kunnioitus ja avoin kommunikointi.

ei mulla muuta, paitsi et tsemppiä! :):)

Yhteistyössä