Annan keskustelut, verkoston alasajo korona-aikaan!! Hävetkää!

  • Viestiketjun aloittaja Otavamedia hävetkää
  • Ensimmäinen viesti
Otavamedia hävetkää
Miten ihmeessä Otavamedia poisti kokonaan anna.fi:n keskustelut?? Aktiivisia ryhmiä! Ja ilman haistatteluja ja huor****.

Tällaisena aikana kun kaikki kontaktit on muutenkin vähissä, joillekin (hyvin monelle) palstojen kirjoittajat ovat se (ehkä ainoakin) verkosto! Miten ajattelematonta! Hävetkää! Te juuri median edustajana osoititte piittaamattomuutenne rankkana aikana. Euron euroa ette tule enää minulta saamaan.

Lähes 15 vuoden aktiiviset kirjoittajat ja tekstit ovat tipotiessään.
 
Oon pahoillani teidän siirtolaisten puilesta - ihan vilpittömästi.

Myönnän, että tämä palsta vaatii hiukan paksumman nahan - voi olla että hermonne eivät kestä täällä.

Toivon kuitenkin, että löydätte toisenne ja voitte jatkaa keskustelua entiseen tapaan!❤

Hyvää joulun odotusta Annalaiset!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
Oon pahoillani teidän siirtolaisten puilesta - ihan vilpittömästi.

Myönnän, että tämä palsta vaatii hiukan paksumman nahan - voi olla että hermonne eivät kestä täällä.

Toivon kuitenkin, että löydätte toisenne ja voitte jatkaa keskustelua entiseen tapaan!❤

Hyvää joulun odotusta Annalaiset!❤
Paksumman nahan vai paksumman rahan?

Musta tuntuu että kun lehti lopetettiin, niin meille hommattiin kaikista halvin ja rumin palstasofta mitä löytyi.

Yleensä totun uuteen ulkoasuun parissa päivässä alkushokin jälkeen, tähän en ole vieläkään tottunut. Pitää käydä silmiä lepuuttamassa vauva.fi:n sivustossa -vaikka sen iso miinus on, ettei kuvia voi laittaa suoraan ja hymiöitä ei taida olla kuin omasta kännykästä laitettavissa.
 
Se mikä surettaa teidän annalaisten puolesta, on se ettette saaneet varoitusaikaa.

Mitä jos jokin kaunis päivä modet kyllästyy tän palstan ylläpitoon ja vetää kaikki bittiavaruuteen...ollaan aika tuuliajolla sitten.
 
Paksumman nahan vai paksumman rahan?

Musta tuntuu että kun lehti lopetettiin, niin meille hommattiin kaikista halvin ja rumin palstasofta mitä löytyi.

Yleensä totun uuteen ulkoasuun parissa päivässä alkushokin jälkeen, tähän en. Pitää käydä silmiä lepuuttamassa vauva.fi:n sivustossa -vaikka sen iso miinus on, ettei kuvia voi laittaa suoraan.
Myönnytyksiä:

oma palstailuni pieneni puolella kun kuvien ja musalinkkien laittaminen ei enää onnistu entiseen tapaan!

Kuvien kanssa pystyi pitämään hauskaa - nyt kuvien laittaminen on niin hankalaa, että antaa olla. Ainakaan mun omppuluurilla ei onnistu kuin aijaan kautta @m1es ehkä osaisi neuvoa, mutta mrillä jäi yhtenä iltana opiskelut vähän kesken...:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Samaa mieltä
Miten ihmeessä Otavamedia poisti kokonaan anna.fi:n keskustelut?? Aktiivisia ryhmiä! Ja ilman haistatteluja ja huor****.

Tällaisena aikana kun kaikki kontaktit on muutenkin vähissä, joillekin (hyvin monelle) palstojen kirjoittajat ovat se (ehkä ainoakin) verkosto! Miten ajattelematonta! Hävetkää! Te juuri median edustajana osoititte piittaamattomuutenne rankkana aikana. Euron euroa ette tule enää minulta saamaan.

Lähes 15 vuoden aktiiviset kirjoittajat ja tekstit ovat tipotiessään.
Samaa mieltä. Tällaisena aikana vielä. Nimenomaan verkostoja ja aktiivista ajatusten vaihtoa (ja ystäviä) ihmiset kaipaa, niitä oli anna.fi - keskusteluissa. :(
Olin yksi, joka seurasi keskusteluja ja keskusteli mukana viiim 10 vuoden ajan. Samanhenkisiä ystäviä löytyi. Verkosto oli yksi henkireikä minulle.

Puhutaan aikakauslehtien alasajosta, myös minä jätän jatkossa O-median tilaukset pois, kirjapuoli onneksi hoituu kirjastojen kautta.

Ilmoitelkaa annalaiset jos uusi foorumi löytyy jostain muualta kuin näistä lapsiaiheisista sivuista. Tahattomasti lapsettomana ei ihan mieluisin paikka tule olemaan.
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
  • Tykkää
Reactions: m1es
Epäilen, että noiden ominaisuuksien taustalla on erittäin fiksu mieshenkilö. Lisäksi huumorintaju on ihan kohdillaan!:love:
A) korona-asiassa se on pihalla
B) huumorinsa on kuin ajais käsijarru päällä.
...Se on sitä, että kohta on joku kuva bikikiasuisesta Feng Shuista kokeilemassa auton käsijarrua.

-Puhutaan palstalla vaikka lumen tulosta.
Ja kas, kohta on joku Xiao Ping kekkaloimassa bikineissä lumihangessa.

Mä ihan ratkean nauruun.......:cry:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
entinen annalainen
Taisi Anna kertoa sulkemisesta kahdeviikon aikana.
Minua ei sureta se sulkeminen, olen odotellut sitä jo pitemmän ajan, sillä eräillä palstoilla siellä' oli ali ainaista riitaa ja vinoilua, en viihtyt Annassa, jotta ei sureta, onhan noita paikkoja muitakin.

Valittajat voisi mennä Suomi24, siellähän on samantapaisia paikkoja kuin oli Annassakin.
Rajatieto, siellä voitte jutella keskenänne Kristallipallon juttujanne ja riitojanne.
Luin, että joku ehdotti Tiede foorumia. Ei sinne kelpaa Kristallipallon jutut tieteen joukkoon. Keskustelen itse Tiedefoorumilla, mutta en kristallipallon tapaisista jutuista ja riidoista. Ehkä Vapaasana puolle voisivat kelpuuttaa kristallipallon tapaisia juttuja, ei muualle.
 
A) korona-asiassa se on pihalla
B) huumorinsa on kuin ajais käsijarru päällä.
...Se on sitä, että kohta on joku kuva bikikiasuisesta Feng Shuista kokeilemassa auton käsijarrua.

-Puhutaan palstalla vaikka lumen tulosta.
Ja kas, kohta on joku Xiao Ping kekkaloimassa bikineissä lumihangessa.

Mä ihan ratkean nauruun.......
Ei hitto mulla Beileysit loppuu kohta, pärskin ne täällä pitkin seiniä.:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Taisi Anna kertoa sulkemisesta kahdeviikon aikana.
Minua ei sureta se sulkeminen, olen odotellut sitä jo pitemmän ajan, sillä eräillä palstoilla siellä' oli ali ainaista riitaa ja vinoilua, en viihtyt Annassa, jotta ei sureta, onhan noita paikkoja muitakin.

Valittajat voisi mennä Suomi24, siellähän on samantapaisia paikkoja kuin oli Annassakin.
Rajatieto, siellä voitte jutella keskenänne Kristallipallon juttujanne ja riitojanne.
Luin, että joku ehdotti Tiede foorumia. Ei sinne kelpaa Kristallipallon jutut tieteen joukkoon. Keskustelen itse Tiedefoorumilla, mutta en kristallipallon tapaisista jutuista ja riidoista. Ehkä Vapaasana puolle voisivat kelpuuttaa kristallipallon tapaisia juttuja, ei muualle.
Ilmoitettiin, että siirretään - ei sitä, että poistetaan kokonaan. Tarkoituksellista. Edellinen siirto oli toimiva ratkaisu, vanha sisältö uuteen lokaatioon. Miksei nytkin? Ei muuta olis tarvinnut.

Huonoa asiakkaiden kohtelua, sitähän me klikkeinemme kuitenkin ollaan, vaikka jutut olis kuinka huonoja. En tiedä missä sitä riitaa oli, ei sillä etten usko, kuitenkin ne aiheet, joissa itse kirjoittelin olin hyvässä hengessä.
 
vierailija
Olisikohan heillä ollut edes oikeutta siirtää yksityisten ihmisten kirjoittamia tekstejä toiselle sivustolle.

Olisi varmaan pitänyt kysyä lupa kirjoittajilta. Minä en ainakaan olisi suostunut omien tekstieni siirtämiseen tänne.

Alusta asti oli selvää, ettei vanhoja keskusteluja tänne siirretä, koska ilmoituksen sanamuoto.

Tuollaiset ilmoitukset kaupallisten toimijoiden toimesta kannattaa lukea sellaisenaan, eikä tulkita tai olettaa omiaan. Paskasti toimivat, totta, mutta voiko mediataloilta muuta odottaakaan kuin ihmisten pettämistä.
 
vierailija
Olisikohan heillä ollut edes oikeutta siirtää yksityisten ihmisten kirjoittamia tekstejä toiselle sivustolle.

Olisi varmaan pitänyt kysyä lupa kirjoittajilta. Minä en ainakaan olisi suostunut omien tekstieni siirtämiseen tänne.

Alusta asti oli selvää, ettei vanhoja keskusteluja tänne siirretä, koska ilmoituksen sanamuoto.

Tuollaiset ilmoitukset kaupallisten toimijoiden toimesta kannattaa lukea sellaisenaan, eikä tulkita tai olettaa omiaan. Paskasti toimivat, totta, mutta voiko mediataloilta muuta odottaakaan kuin ihmisten pettämistä.
Siirrettiin aiemmin Plazalta koko roska annan sivulle. Oli ennen 2010. Julkinen kirjoittelu on julkista. He siirsivät siis keskustelusivut sellaisinaan ja modasivat vain ulkoasua. Olisi pitänyt tehdä niin nytkin.
 

Yhteistyössä