J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noi kertomasi sotajutut taisi tulla justiin viime viikolla. Henk. koht. itse olen järkyttynyt niistä. Vielä kun sarjan alku seurasi kirjoja melko tarkasti. Megan Followskin tuntui ihan erilaiselta, vaikka olihan hän ilmeisesti jonkin verran vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja siis mistä se:tulee ja mihin aikaan? eihän se oo sellanen tyhmä piirretty versio? onko se se oikee..hitto kun ihan tärisen.. mie mihinkään lähe enää aamuisin jos joku noin ihana menee ohi..
vaikka ois ihan se ja sama ainainane anna mikä on tullut niin ei se siitään ikinä huonone
juu olen omituinen :xmas: mutta onnellinen, koska mie olen nähnyt *taivaskanavilta* sellasia jatko osia annan ja mikä se nyt oli sen pojan nimi..missä ne oli sotatanteireilla.. lähellä toisiaan auttamassa kumpikin uhreja..kuitenkin tietämättä toisistaan.. kunnes sitten lopussa kaikki meni niinku pitikin.. löysivät toisensa ja elivät elämänsä loppuun asti onnellisina :heart:
ja nyt mie taas alan vollottamaan..
*herttinen..oonkohan raskaanakun oon näin herkkä..*
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Noi kertomasi sotajutut taisi tulla justiin viime viikolla. Henk. koht. itse olen järkyttynyt niistä. Vielä kun sarjan alku seurasi kirjoja melko tarkasti. Megan Followskin tuntui ihan erilaiselta, vaikka olihan hän ilmeisesti jonkin verran vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja siis mistä se:tulee ja mihin aikaan? eihän se oo sellanen tyhmä piirretty versio? onko se se oikee..hitto kun ihan tärisen.. mie mihinkään lähe enää aamuisin jos joku noin ihana menee ohi..
vaikka ois ihan se ja sama ainainane anna mikä on tullut niin ei se siitään ikinä huonone
juu olen omituinen :xmas: mutta onnellinen, koska mie olen nähnyt *taivaskanavilta* sellasia jatko osia annan ja mikä se nyt oli sen pojan nimi..missä ne oli sotatanteireilla.. lähellä toisiaan auttamassa kumpikin uhreja..kuitenkin tietämättä toisistaan.. kunnes sitten lopussa kaikki meni niinku pitikin.. löysivät toisensa ja elivät elämänsä loppuun asti onnellisina :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja siis mistä se:tulee ja mihin aikaan? eihän se oo sellanen tyhmä piirretty versio? onko se se oikee..hitto kun ihan tärisen.. mie mihinkään lähe enää aamuisin jos joku noin ihana menee ohi..
Alkuperäinen kirjoittaja juu:katsos kirjat on aina ihan eri juttuja kuin elokuvakässärit..
yks hyvä esimerkki on Forrest Gump...