anna ystävämme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joojoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kattonut tänään, on tallennettuna kyllä.

En ymmärrä! Minkä ihmeen takia sarjassa on aivan eri tapahtumat kuin kirjassa? Siis sen jälkeen kun menee kihloihin Gilbertin kanssa. Voiko joku selventää, mikä järki noissa New Yorkin jutuissa ja sotaan lähdössä on?

tulee ja mihin aikaan? eihän se oo sellanen tyhmä piirretty versio? onko se se oikee..hitto kun ihan tärisen.. mie mihinkään lähe enää aamuisin jos joku noin ihana menee ohi..

vaikka ois ihan se ja sama ainainane anna mikä on tullut niin ei se siitään ikinä huonone ;)

juu olen omituinen :xmas: mutta onnellinen, koska mie olen nähnyt *taivaskanavilta* sellasia jatko osia annan ja mikä se nyt oli sen pojan nimi..missä ne oli sotatanteireilla.. lähellä toisiaan auttamassa kumpikin uhreja..kuitenkin tietämättä toisistaan.. kunnes sitten lopussa kaikki meni niinku pitikin.. löysivät toisensa ja elivät elämänsä loppuun asti onnellisina :heart:

ja nyt mie taas alan vollottamaan..

*herttinen..oonkohan raskaana :laugh: kun oon näin herkkä..*

Alkuperäinen kirjoittaja siis mistä se:
tulee ja mihin aikaan? eihän se oo sellanen tyhmä piirretty versio? onko se se oikee..hitto kun ihan tärisen.. mie mihinkään lähe enää aamuisin jos joku noin ihana menee ohi..

vaikka ois ihan se ja sama ainainane anna mikä on tullut niin ei se siitään ikinä huonone ;)

juu olen omituinen :xmas: mutta onnellinen, koska mie olen nähnyt *taivaskanavilta* sellasia jatko osia annan ja mikä se nyt oli sen pojan nimi..missä ne oli sotatanteireilla.. lähellä toisiaan auttamassa kumpikin uhreja..kuitenkin tietämättä toisistaan.. kunnes sitten lopussa kaikki meni niinku pitikin.. löysivät toisensa ja elivät elämänsä loppuun asti onnellisina :heart:

Noi kertomasi sotajutut taisi tulla justiin viime viikolla. Henk. koht. itse olen järkyttynyt niistä. Vielä kun sarjan alku seurasi kirjoja melko tarkasti. Megan Followskin tuntui ihan erilaiselta, vaikka olihan hän ilmeisesti jonkin verran vanhempi.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:

Noi kertomasi sotajutut taisi tulla justiin viime viikolla. Henk. koht. itse olen järkyttynyt niistä. Vielä kun sarjan alku seurasi kirjoja melko tarkasti. Megan Followskin tuntui ihan erilaiselta, vaikka olihan hän ilmeisesti jonkin verran vanhempi.

tän päivän jaksossa oltiin jo vanhoja ja anna (jota näytteli joku muu!!) oli jäänyt leskeksi yms. ei kiva ylläri, vaikka ylehän sen paljasti jo ohjelmatiedoissaan, kiitti yle

Se oli se vanha kunnon anna ystävämme =), mutta viimeiset jaksot jo menossa ja nämä viimeiset on kyllä huonoja.. Itse ajattelin lainata kirjastosta noita kirjoja, jos kerran eri tapahtumat kirjoissa kuin tuossa sarjassa..

Mä olen aina tykännyt noista Anna ystävämme kirjoista ja myös tuosta tv-sarjasta. Tämän aamuinen jakso oli kyllä pettymys - iso pettymys... Mä en viittinyt edes loppuun sitä katsoa.

Katsoin, ja oli huonompi kuin edelliset osat joissa Anna oli vielä nuori.

Nyt siis vanhentunut Anna on palannut Vihervaaraan kirjoittamaan, mutta kirjoittaminen ollut tekosyy ja oikeasti tuli myymään Vihervaaran. Kun asuntoa tyhjennetään myyntiin, löytyy lattialankkujen alta kirjeitä. Annan isä on kirjoittanut aikoja sitten ja pyytänyt anteeksi lähtöään ja haluaisi pitää yhteyttä, mutta kasvattiäiti oli piilottanut kirjeet.

Annan lapsuuspätkiä: äitinsä kuoli puolisonsa hevoskärryhurjastelun seurauksena, äidin mies hukuttautui koska syytti itseään vaimonsa kuolemasta. Anna asutettiin köyhäintalossa jossa pelkkiä vanhuskia, ja kaikkia kohdeltiin huonosti, mutta karkasi sieltä. Päätyi tuttavaperheen mukaan jossa lapset ja leskiäiti.

Yhteistyössä