Anna vinkkejä 7-v pojille synttäreiden aarteenetsintätehtäviksi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja frkh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

frkh

Vieras
Poikani täyttää 7-v ja pitää kaverisynttärit. Vieraita tullee 8 samanikäistä lasta. Ajattelin ohjelmaksi aarteenetsintää, jossa aina olisi vihje paikkaan, josta löytyisi jokin tehtävä joka pitäisi suorittaa onnistuneesti että saisivat seuraavan vihjeen. Pää on nyt vaan ihan tyhjä koska olen nukkunut tosi huonosti jo pitkän aikaa, joten en keksi mitään tehtäviä tämänikäisille… Siksi tarvitsen nyt kipeästi teidän kaikkien apua tässä asiassa.
Kiitos jo etukäteen.

Ja sopisiko yhdeksi erilliseksi ohjelmaksi yhteisen tarinan kertominen siten, että yksi aloittaa ja seuraava aina jatkaa. Tarina keksittäisiin siis omasta päästä.

Jonkun vihjeen voisi pujottaa naruihin ja laittaa päälle muutaman kymmenen solmua jotka pitää avata, johonkin teemaan liityvän laulun keksiminen/laulaminen, 20 sekuntia kinkkaamista, hajujen tunnistaminen filmipurkeista.

Vähän nuoremmille meillä oli valokuvasuunnistus, sillä voisi tehdä yhden rastivälin. Ottaa kuvat "väärästä" kuvakulmasta niin ei ole liian helppoa. Ja tuo tarina on ihan hyvä idea.

[QUOTE="heh";23555564]Vähän nuoremmille meillä oli valokuvasuunnistus, sillä voisi tehdä yhden rastivälin. Ottaa kuvat "väärästä" kuvakulmasta niin ei ole liian helppoa. Ja tuo tarina on ihan hyvä idea.[/QUOTE]

Kerrotko tästä vähän tarkemmin?

Kirjoitat seuraavan vinkin pahville ja leikkelet sen koottavaksi palapeliksi. Jos joukosta ei löydy lukutaitoista (yleensä joku tuon ikäisistä osaa), niin luet kootun tekstin itse heille.

[QUOTE="vieras";23555726]Kirjoitat seuraavan vinkin pahville ja leikkelet sen koottavaksi palapeliksi. Jos joukosta ei löydy lukutaitoista (yleensä joku tuon ikäisistä osaa), niin luet kootun tekstin itse heille.[/QUOTE]

Hyvä vinkki, kiitos :) Useimmat heistä osaavat kyllä jo lukea.

Uusimmat

Yhteistyössä