Anna kiitosta palstalaiselle!

ihailija
Aurinkokunnalle kiitos erittäin hauskoista ja hyvin kirjoitetuista jutuista :flower:

Savannalle kiitos monista nauruista (hyvässä mielessä) :LOL:

r u u s a l l e kiitokset myös, ihan muuten vaan, tykkään kyseisestä nikistä :)

Lisäilen muitakin, jos mieleen joitakin tulee vielä.

Kiitos lähestulkoon kaikille ja varsinkin niille jotka jaksaa vastailla asiallisesti niin mulle kuin muillekin.
Erityiskiitos kaikille ketkä ovat tehneet aloituksia mitä lukiessa kutakuinkin pissii pöksyihinsä ja naurattaa vielä loppupäivästä kun pompsahtaa mieleen (kaupan lihatiskillä tapahtunutta...)
=) :heart:

ihailija
Alkuperäinen kirjoittaja ihailija:
Aurinkokunnalle kiitos erittäin hauskoista ja hyvin kirjoitetuista jutuista :flower:

Savannalle kiitos monista nauruista (hyvässä mielessä) :LOL:

r u u s a l l e kiitokset myös, ihan muuten vaan, tykkään kyseisestä nikistä :)

Lisäilen muitakin, jos mieleen joitakin tulee vielä.
Heti tuli yksi mieleen.

Sipuli, sun kirjoitustyyli on hauska :) Luulen, että tykkäisin susta myös ihan irl =)

Elvi
Minä kans annan kiitoksen kaikille! Täällä saa paljon enemmän asiallisia vastauksia,mitä vauvalehden palstalla,jossa mollataan kaikki ja kaikki on vähintään porvoosta (taitaa olla siellä aika paljon AV-palstalaisia :))

Mutta siis ISO kiitos teille kaikille !!!

Kyy
Minä kiitän teitä kaikkia, jotka olette osoittaneet, että se on vain elämää, ei sen enempää.. :D :flower:

Ja erityiskiitos kaikille, jotka jaksaa olla ystävällisiä päivästä toiseen ja kuunnella muiden huolia! :flower: Joskus tästä huvituksesta on myös iso apu. :hug:

Yhteistyössä