Anna ja vp on sitten eronneet

syynä näyttäs olevan se, että vp löysi itselleen muutakin elämää temptadion island ohjelman kautta. eli uusia kavereita. ja anna ei ole enää ollutkaan se vp:n keskipiste pyyteettömästi. joten sitähän anna ei ole voinut varmaankaan sietää. hyvä näin. vp:n kaltaista miestä anna tuskin mistään löytää
 
vierailija
Luulin, että ap. tarkoitat Anna-lehteä. Olen joskus katsonut mainitsemasi ohjelman muutaman osan brittiversiota.
Olen käsittänyt kirjoituksistasi, että nimimerkkisi ei enää vastaa ikävuosiasi.
Tosi-tv:hen osallistujat ovat vielä henkisesti keskenkasvuisia. Vanhempana moni osallistuja ehkä katuu osallistumistaan roskaohjelmaan.
Julkisuus on raakaa. Jopa tällä palstalla nimimerkittömänä kirjoittelu tuo vain pahaa mieltä.
 
vierailija
Luulin, että ap. tarkoitat Anna-lehteä. Olen joskus katsonut mainitsemasi ohjelman muutaman osan brittiversiota.
Olen käsittänyt kirjoituksistasi, että nimimerkkisi ei enää vastaa ikävuosiasi.
Tosi-tv:hen osallistujat ovat vielä henkisesti keskenkasvuisia. Vanhempana moni osallistuja ehkä katuu osallistumistaan roskaohjelmaan.
Julkisuus on raakaa. Jopa tällä palstalla nimimerkittömänä kirjoittelu tuo vain pahaa mieltä.
ap vois harrastaa jotain sivistävämpää itelleen ja jos oppisi ilmaisemaan itseään paremmin
 
vierailija
Ohjelmassa luetaan sitaatti Anna-lehden Rosa Meriläinen haastattelusta.
Kirkko ja kaupunki-lehden takakannessa on mainos tästä ohjelmasarjasta.
Olkaa ystävällisiä toisillenne.
Kirjoitin Annan palstalla kaksi vuosikymmentä. Jätän netissä kirjoittamisen vähemmälle. Nettimaailma ei tunnu enää hyvältä vaihtaa ajatuksia.
 

Yhteistyössä