angry birds polkupyörä, kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja angry birds
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

angry birds

Vieras
Olisi pojalle aika hankkia uusi pyörä, kun 20 tuumainen on käynyt pieneksi. Hän ihastui itse angry birds pyöriin, mutta minkäköhän laatuisia ne mahtavat olla? Onko kooltansa suunnilleen sama kuin Jopo? Netistä vain katseltiin, luonnossa en ole nähnyt

Luuletko että Angry Birds on jokin pyörämerkki?:D kuka tahansa pyörävalmistaja voi maksaa Roviolle lisenssimaksun ja lätkäistä pyöränsä kylkeen angry-tarroja. Eli tuijottaisin ennemmin sen pyörän valmistajaa, kyselisin kokemuksa sen merkkisestä pyörästä.

No eihän nyt varmaan kyse ollukaan et ois luullu olevan angry birdsin merkki... mut mustaki ois kiva saada kokemuksia, mie en ainakaan oo nähny ku yhenlaisia angry birds pyöriä, en tiiä valmistajaa, mut samase sille ku ois kiva kuulla mimmonen käytännössä, oli merkki mikä tahansa...

Sen sain selville, että valmistaja olisi intialainen Herobikes. Luonnossa en ole edelleenkään pyörää nähnyt, mutta kestäväksi sitä on jotkut sanoneet. Jos jonkun perheessä on tällainen pyörä, niin kertokaa vaan kokemuksia

Todella kestävä pyörä, ei hytky ja nitise vaan todellista laatua. Renkaatkin ovat kunnolliset eikä mitään halpiksia. Ainoa miinus tulee lukosta, joka täytyy ostaa erikseen.

Ei mitenkään erikoinen tai ihmeellinen, mutta kestävä ja luja peruspyörä. Hinta-laatusuhde kohdallaan.

Toki rahalla saa parempia pyöriä, mutta meillä ollaan oltu tyytyväisiä kahteen polkupyörään.

meidän kohta 4v lapsi sai ängry birds pyörän. 16 tuumaisen. on mielestäni hintansa väärti tähän asti ollut. monessa kaupassa tarjolla olevissa, paljon kalliimmissa on esim muovilokarit eikä tarakkaa jne.. mallia on joka lähtöön.. tuossa on metallia lokarit ja vanha kunnon tarakka. runko on kunnollinen, malli tuon ikäiselle hyvä.. muistuttaa jopa vanhaa kunnon ponia jollaisella itse kakarana opettelin ajamaan. vertasin naapurin ikäloppuun poniin ja totesin että jos minä oon sellaisella oppinut ajamaan niin oppii minun lapsi tällaisella änkkäripyörällä ihan hyvin. On ainakin lapselle mieluinen se on onnesta soikeana änkkäripyörästään ja naapurin kakarat ihastelevat :) ehkä tuosta nuo lintu ja possu tarrat irtoo kun kastuu, saa nähä miten muutenkin sateessa alkaa ruostua maalipinnan alta mutta eipä tuo ollutkaan hintaluokassa 189 ku appatirallaa vain satasen apupyörineen. Ei vaikuta rimpulalta, näin tovin tuota menoa seurailtuani.. kai sitä rahalla sais oikeen semmosen laadukkaan merkkipyörän ja kotimaista tekoa mutta niin vain se lapsikin tuosta kasvaa aikanaan ohi. ole ikuista kuitenkaan.. meille tää oli ihan passeli valinta.

Yhteistyössä