Angela Merkelillä krapula?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Todellakin. Suomi on täynnä täysin empatiakyvyttömiä ihmisiä, ja osa niistä lasten vanhempia. En voi käsittää. Mikä on mennyt pieleen?

Ei tulisi mieleenikään ilkkua jonkun sairauden tai muuten huonon terveydentilan kustannuksella, vaikka olisi kuinka ärsyttävä ihminen, saati ihminen, jota ei tunne.
Kyse ei ole ilkumisesta toisen mahdolliselle sairaudelle, ainakaan minun taholtani. Vaan lähinnä erittäin syvä huoli siitä, että onko merkel enää kykenevä hoitamaan tehtäviään jos on vakavasti(?) sairas.
 
vierailija
Kyse ei ole ilkumisesta toisen mahdolliselle sairaudelle, ainakaan minun taholtani. Vaan lähinnä erittäin syvä huoli siitä, että onko merkel enää kykenevä hoitamaan tehtäviään jos on vakavasti(?) sairas.
Ehkä ei sinun taholtasi mutta monen muun kyllä.

Kuitenkin olen sitä mieltä, että sinun tai minun on turha kantaa asiasta huolta, eivätköhän ne siellä Saksassa osaa asian hoitaa, Merkelistä itsestä ja häntä hoitavista lääkäreistä alkaen.

Huomasin yhdestä jutusta, että hän on todennut pärjäävänsä parilla tunnilla yöunta. Jo se kuulostaa aika hurjalta, etenkin tuossa iässä.

Toivotaan, että olonsa kohenee.
 
vierailija
Ehkä ei sinun taholtasi mutta monen muun kyllä.

Kuitenkin olen sitä mieltä, että sinun tai minun on turha kantaa asiasta huolta, eivätköhän ne siellä Saksassa osaa asian hoitaa, Merkelistä itsestä ja häntä hoitavista lääkäreistä alkaen.

Huomasin yhdestä jutusta, että hän on todennut pärjäävänsä parilla tunnilla yöunta. Jo se kuulostaa aika hurjalta, etenkin tuossa iässä.

Toivotaan, että olonsa kohenee.
jos hän onkin täällä "vapaalla" se yks... yötäpäivää:geek:
 
vierailija
Ehkä ei sinun taholtasi mutta monen muun kyllä.

Kuitenkin olen sitä mieltä, että sinun tai minun on turha kantaa asiasta huolta, eivätköhän ne siellä Saksassa osaa asian hoitaa, Merkelistä itsestä ja häntä hoitavista lääkäreistä alkaen.

Huomasin yhdestä jutusta, että hän on todennut pärjäävänsä parilla tunnilla yöunta. Jo se kuulostaa aika hurjalta, etenkin tuossa iässä.

Toivotaan, että olonsa kohenee.
Tiedätkös että esim eu-tasolla merkelillä on aika paljon sanavaltaa. Myös sellaisista asioista jotka vaikuttavat suomeen(kin)?
 
vierailija
Kyllähän sen ymmärtää, että sekä merkel että rinne saattavat tarvita ryypyn poikineen eu:n pilaamiseltaan.:confused:

On sitä pienemmistäkin asioista osa ihmisistä joutunut turruttamaan omantunnon ääntä viinalla.:unsure:
No mutta älähän nyt, kun otetaan huomioon mitä tuhoa merkel on aiheuttanut, niin hänellä ei taida olla edes olemassakaan omaatuntoa.
 
vierailija
Kommenttien tasosta huomaa,että huonosti koulutettu kansanosa täällä päätään aukoo ja projisoi omaa pahoinvointiaan. Kommentoijilla lähärikoulutus, itse värjätty fleda,nikotiiniriippuvuus, lempiohjelma ”häät jorpakossa” tai vastaava BB- tyyppinen realitysarja, josta saa seurata kaltaistensa örveltämistä. Yrittäkää laittaa lapsenne edes lukioon, että tällainen yksinkertaisuuden kierre saataisiin katkeamaan ja argumentoinnin tasoa nostettua.
 
Kommenttien tasosta huomaa,että huonosti koulutettu kansanosa täällä päätään aukoo ja projisoi omaa pahoinvointiaan. Kommentoijilla lähärikoulutus, itse värjätty fleda,nikotiiniriippuvuus, lempiohjelma ”häät jorpakossa” tai vastaava BB- tyyppinen realitysarja, josta saa seurata kaltaistensa örveltämistä. Yrittäkää laittaa lapsenne edes lukioon, että tällainen yksinkertaisuuden kierre saataisiin katkeamaan ja argumentoinnin tasoa nostettua.
Ja kaikkein tyhmimmät tunnistaa siitä, ettei heillä ole sanottavaa ketjun aiheeseen. Kykyjä on vain muiden tekemisten arvailuun ja tuon olkiukon paheksumiseen...
Tuo fleda paljastaa, että olet itse kovin lähellä kuvailemaasi joukkoa :sneaky:
 

Yhteistyössä