Anettella 7 lasta 5 eri miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Anettella 7 lasta 5 eri miehen kanssa
Toisenlaiset teiniäidit -sarjan yhdeksännessä jaksossa tavataan 26-vuotias Anette. Hämeenlinnassa asuva nuori nainen odottaa seitsemättä lastaan, joka sai alkunsa hetken huumasta. Lapsilla on 5 eri isää!

– Menin ensin vähän hämilleen ja pelästyin, Anette kuvailee hetkeä kun sai tietää olevansa jälleen raskaana.

Tulevan lapsen vanhemmat eivät ole koskaan seurustelleet, sillä mies on taholtaan toisen naisen kanssa naimisissa.

– Lapsi ei ollut suunniteltu, mutta en halua käyttää sanaa vahinko, Anette kertoo.

Tulevan lapsen isä ei ole kuitenkaan millään tavoin tekemisissä Aneten tai tulevan lapsen kanssa.

– Esikoiseni on lapsistani niin sanotusti ainoa, joka ei ollut vahinkolapsi, vaan haluamalla halusin hänet tähän maailmaan – enemmän kuin mitään.



Paneeko joku palstamammoista paremmaksi?
Maailma kiittää iloista antajaa.
 
vierailija
Todella surullista ja epäreilua, että ne saavat lapsia, joiden ei tarvitsisi saada, kun ei pysty huolehtimaan Ja toiset ei saa lapsia, vaikka kuinka yrittävät ja olisivat hyviä vanhempia
 
vierailija
Siis missä vaiheessa tää edes ehtii tutustumaan miehiin ja tapailemaan niitä? Mulla on vaan yks lapsi ja se vie kaiken mun ajan, puolisolle ei ole energiaa enää päivän päätteeksi..
 
vierailija
Mitäpä näitä epätasapainoisia ihmisiä pilkkaamaan. Tuossakin on taustalla varmaan aika monenlaista ongelmaa. Toivotaan, että edes osa lapsista pärjää elämässä edes joten kuten. Sääliksihän näitä tapauksia käy, mutta todella harvinaisia on.

Mä tunnen yhden naisen, jolla on neljä lasta. Kaikki eri miehen kanssa. Toki nuo tehty ikävälillä 20-35. Tuo äiti on kuitenkin ihan työelämässä ja lapset suht. kunnollisia.

Emmä nyt kyseistä naista mitenkään ihaile, mutta itehän tuosta eniten kärsii...
 

Yhteistyössä