android sovellukset ja pakota lopetus?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
eli kun sony xperia xa puhelimessa on minulle turhia sovelluksia ja sieltä valikosta voi valita että poista käytöstä ja pakota lopetus, niin mitä tapahtuu jos painaa pakota lopetus painiketta? Onko kukaan kokeillut sitä? tuleeko jotain ongelmia vai poistuuko turha sovellus kokonaan? Yksi riesa on what´s new sovellus ja sen olen laittanut pois käytöstä mutta silti se taustalla pyörii ja ehdottelee päivityksiä... :(

vierailija
eli kun sony xperia xa puhelimessa on minulle turhia sovelluksia ja sieltä valikosta voi valita että poista käytöstä ja pakota lopetus, niin mitä tapahtuu jos painaa pakota lopetus painiketta? Onko kukaan kokeillut sitä? tuleeko jotain ongelmia vai poistuuko turha sovellus kokonaan? Yksi riesa on what´s new sovellus ja sen olen laittanut pois käytöstä mutta silti se taustalla pyörii ja ehdottelee päivityksiä... :(
Pakota lopetus pysäyttää taustalla käynnissä olevan sovelluksen. Saattaa kuitenkin olla, että asetuksissa muualla on taustakäyttöön määritelty tietyt sovellukset, jolloin sieltä pitäisi sitten laittaa nuo turhat pois. Yleensä vain järjestelmän sovellukset ovat pakollisia ja monta puhelimessa ostettaessa olevaa sovellusta, joita ei tarvitse, voi poistaa. Ainakaan joissakin androidpuhelimissa järjestelmäsovelluksia ei pysty poistamaan vaan poistoyrityksen yhteydessä tulee ilmoitus, ei voida poistaa tms.

vierailija
Voitko uskoa: Kun painat _pakota lopetus_, niin se pakottaa sovelluksen lopettamaan toimintansa. Eikö ole hämmästyttävää ?
Jos haluat eroon turhista sovelluksista, poista ne puhelimestasi.

vierailija
Mutta kun jossain tulee sitten herjaus että haluatko korvata tämän tehdasversiolla? Mitä ihmettä sekin on. Ja jossain sanotaan ettei niitä sovelluksia saa pois..

Yhteistyössä