Analysoikaa karppaajan syömiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karppi

Vieras
Nyt saatte sitte luvan järkyttyä rasvan määrästä :D

Aamupala: 3 munan munakas paistettu voissa, kuohukermaa, kinkkua, juustoa + yksi tomaatti. Juomaksi vettä.

Lounas: Broilerin koipireisi, juustokastike (söin myös nahat) + iso kasa vihanneksia mm. kukkakaalia, parsakaalia, porkkanaa...

Päivällinen: Jauhelihapihvejä + tomaattia + majoneesia + cheddarjuustoa (eli hampurilainen ilman leipää )

Iltapala: Bulgarian jugurttia + 2 dl mustikoita + kermaa

Tällä ruokavaliolla en liho enkä laihdu ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten kauan olet muuten karppaillut? Ja lähtikö paino alkuun hyvin alaspäin, vai olitko sillon ihan normaalipainossa?

Ihan normaalipainoinen olin. Alotin karppaamisen lähinnä maha-ongelmien vuoksi, en kestä viljaa tai perunaa kauheen hyvin... Mut tuloksena PALJON litteämpi vatsa :D Hyvästi jatkuvasti turvonnut olotila!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ällöttävältä kuulostaa. Hirveän tuhtia.

No ei oo tuhtia, kun en napostele pitkin päivää, vaan pärjään hyvin 4-5 tuntia ilman ruokaa.

No niin mäkin pärjään, mutta ällöttää ajatus kuohukermasta aamiaisella, ja ajatus jauhelihapihvistä, majoneenista ja cheddarjuustosta. Ja joo, syön toisinaan hampurilaisia, mutta arkiruoka tuollainen :x

Ällöttävältä kuulostaa. Hirveän tuhtia.

No ei oo tuhtia, kun en napostele pitkin päivää, vaan pärjään hyvin 4-5 tuntia ilman ruokaa.

No niin mäkin pärjään, mutta ällöttää ajatus kuohukermasta aamiaisella, ja ajatus jauhelihapihvistä, majoneenista ja cheddarjuustosta. Ja joo, syön toisinaan hampurilaisia, mutta arkiruoka tuollainen :x

Siis jauhelihapihvi oli ihan ite tehty paistijauhelihasta, eikä se yks teelusikallinen majoneesia ja yks pala cheddarjuustoa nii hirveesti oo...

mäkin oon puoli vuotta karpannu ja aina välillä kun syönyt leipää alkaa armottomat ilmavaivat ja mahanturvotus,nyt tänään tosin päätin lopettaa ja koittaa siirtyä kokonaan normaaliruokavalioon.ja sen on kyllä hajusta huomannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Muuten kuullostaa hyvältä mut mulla tulis ikävä pottuja ja leipää :D

No ei tuu ikävä ku tiedän minkälainen olo olis sen jälkee ku oisin niitä syöny!

No eihän ne toki kaikille sovi, en mä sitä meinannukaan! :) Mut itte oon sellanen leivän mussuttaja että mä en osais olla ilman :)

Muuten kuullostaa hyvältä mut mulla tulis ikävä pottuja ja leipää :D

No ei tuu ikävä ku tiedän minkälainen olo olis sen jälkee ku oisin niitä syöny!

No eihän ne toki kaikille sovi, en mä sitä meinannukaan! :) Mut itte oon sellanen leivän mussuttaja että mä en osais olla ilman :)

Sama juttu. :ashamed:

Yhteistyössä