Anaaliseksiä kiitos!

  • Viestiketjun aloittaja MimosaQ
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo olisi yksi sellainen kysymys, jota pitäisi ihan perusteellisesti pohtia. En pystyisi elämään vakisuhteessa sellaisen miehen kanssa, jolta en saisi suuseksiä. Anaalin suhteen en olisi ehkä ihan yhtä ehdoton. Kokonaisuushan se lopulta ratkaisee, niin kuin aina ja seksi ei sittenkään ole koko elämä.

Ihan miestä miellyttääkseni otan häneltä aina joskus esim. lastin kasvoille, mutta peppupano on jo astetta rajumpi toimitus, eikä kenenkään pitäisi siihen vasten tahtoaan suostua, ei missään tapauksessa. Tiedän kokemuksesta, että kokemus voi olla erittäin kivulias, kiitos edellisen mieheni, joka oli melkoinen tunari makuukammarissa. Jokainen voi kuitenkin ajatella asioita ja yrittää suhtautua niihin myönteisesti. Kaikenlaista voi kokeilla ja jos se ei ole oma juttu, niin siihen ei sitten tarvitse enää palata.
Pyllypano on ihanaa.
 
vierailija
Minun on kirjoitettava varoittava esimerkki tähän lankaan. Nuorempana olin ahkera pyllysexin harrastaja, ja niin kauan kuin sitä iloa riitti, niin olihan se ihanaa. Mutta vuosien saatossa sulkijalihakseni löystyi, ja sitten alkoi tulla pidätysongelmia. Nykyään joudun laittamaan aina tamppoonin b-rappuun, että uloste ei valuisi omia aikojaan housuihin. Jotkut käyttävät tähän vaivaan aikuisten vaippaa, mutta minä koen tamppoonin hygieenisemmäksi.
Teille pyllysexi harrastajille sanon vain, että ei makeaa pyllyn täydeltä tai muuten voi käydä huonosti :(
 
vierailija
Olen nykyisen mieheni kanssa oppinut pitämään anaaliseksistä, olemme seurustelleet 5 vuotta ja vuoden aikana harrastamme sitä noin 4-7 kertaa. Luulen, että osa syy analiseksin ihanuuteen on se, että emme harrasta sitä jatkuvasti. Rakastan sitä, kun mies nuolee ja upottaa kieltään syvälle persereikään ja kiitokseksi hän saa työntää hitaasti koko liukastetun komeutensa anaaliin. Moni nainen on kertonut, ettei pidä anaalisekstä ja jotkut eivät haluaisi koskaan sitä kokeillakaan. Johtuuko tämä jostain anaaliseksin tietämättämyydestä ja liiasta pelottelusta. Mielestäni anaaliseksi on kokeilemisen arvoinen asia!
Monet eivät yksinkertaisesti vain pidä anaaliseksistä edes idean tasolla joten eihän sellaisia juttuja tarvitse kenenkään kokeilla jotka tuntuvat vastenmieliseltä eikä tarvitse tuntea itseään tiukkapipoksi sen takia. Ihan sairas ajattelumalli tuo että kaikkea pitää kokeilla.

Kyllä ihmisellä pitää olla sen verran olla itsekunnioitusta ettei lähde kaikenmaailman trendeihin mukaan mitkä tuntuvat itsestä vastenmielisiltä
 
vierailija
Ikävä siitä. Vaimoni kanssa 16v nyt.. hän ei halua että mä tulen hänen takapuolella lähellä. Ei nuoleminen, ei kosketa ettei panna. Muutaman ex tyttöystävä teki sen monta kertaa ja se tuntuu erikoista hyvää.

Ikävä pillu nuoleminen
 

Yhteistyössä