anaalifissuura

  • Viestiketjun aloittaja kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti
kokemuksia
onko kukaan käynyt hoidattamassa kirurgisesti, kuinka kipeä jälkikäteen, millainen operaation, mitä maksoi esim yksityisellä tai kuinka äkkiä kunnallisella puolella pääsee leikkaukseen ? kaikki tieto tervetullutta. Myös miten selviätte päivästä toiseen ilman leikkausta kun vessassa käynti on yhtä tuskaa.
 
ananas
Moi.

Mulla ei ole noin pahaksi päässyt ikinä, mutta peräpukamat kylläkin kiusanneet. Nekin olivat tarpeeksi kivuliaat, joten voin vain kuvitella tuntemuksiasi.

Suosittelen nopeasti ottamaan yhteyttä lääkäriin. Muista kuitenkin liioitella kipujasi, saatat hyvinkin päästä jonon ohi. Vaikka tuskin paljoa tarvitsee liioitella. Hinnat saat selville soittamalla yksityiselle vaikka nimettömänä tai tekaistulla nimellä.

Kipu jälkikäteen kaiketi on mieluisampaa kuin ennen operaatiota. Sehän menee sentään ohi. Nykyinen tilanteesi tod. näk. pahentuu vaan ajanmyötä.
 
maria
Hei!

Minulta hoidettiin kyseinen vaiva noin vuosi sitten. Lääkärinä oli yksityinen, hänellä oli mahdollisuus tehdä se ""aluesairaalassa"", eikä hän muutenkaan rahastanut, joten se tuli ihan suht edulliseksi (en muista enää tarkkoja summia). Toimenpide tehtiin pienessä nukutuksessa ja oli ihan helppo, menin aamulla sisään ja pääsin illalla kotiin. Kunnallisella puolella olisi saanut jonottaa ja siinä on myös se huono puoli, ettei sitten tiedä minkälainen ""monttööri"" toimenpiteen tekee, eli itse halusin valita ammatti-ihmisen johon luotin.
Jälkeenpäin ei ollut ihmeemmin kipuja, eli minulle jäi siitä ihan mukava muisto. Mene ihmeessä hoidattamaan, paljon hankalampaa oli elää anaalifissuuran kanssa kun sen hoitamisen jälkeen!
Tsemppiä sulle ja hyvää kesää!
 
N
No mulle kävi näin. Kärsin, kärsin ja kärsin pari vuotta ja luin jostakin, että mitään ei voi kuin leikata, kun on ollut monta kuukautta ja mulla vuotta. Olin kokeillut kaikenlaisia kotikonsteja. Sitten ostin apteekista salvaa nimeltään Scheriproct Neo. Valitsin sieltä itsepalveluhyllystä ihan itse. Eka parin viikon voitelu ei auttanut kuin vähäksi aikaa. Otin uusiksi ja siitä on jo yli puoli vuotta ja eikä mitään oireita enää ole ollut. Olen hämmästynyt ja tyytyväinen. Yleensä vältän kaikkia apteekin tuotteita, mutta tämäpä auttoi vaikka luontaisysteemini pettivät.
 

Yhteistyössä