Amway

07.06.2007
594
0
16
Onko tuttuja nuo Amwayn tuotteet? Onko kukaan myyjänä?

Jo muutama vuosi sitten naapuri noita esitteli ja kertoi tuosta myyntityöstä. Nyt vasta itse olen kokeillut noita. Ihonhoitotuotteita, shampoota ym..Pikkasen on alkanut kiinnostaa tuo myynti.
Mitä mieltä olette? Osaisko joku kertoa noista lisää? Kuinka paljon noitten myynnistä voisi realistisesti ajateltuna ansaita?

Eikös tää ole just niitä pyramidi systeemejä.. Eli pelkällä myynnillä sä et tienaa mitään, vaan sun pitäis saada värvättyy uutta sakkia sitte lisää, että alkasit tienaan ja niitten sitten taas saada lisää myyjiä jne jne

No mie olen ymmärtänyt että hurjastihan tuossa saa töitä nähdä/tehdä että alkaa varsinaisesti kannattaa. Kaveri siis myy noita, mutta tekee lisäksi näitä kasvoklinikoita ynnä muita. Tuotteet on toki kuitenkin hyviä, joten voi hyvällä omallatunnolla niitä myydä ja jos on laaja tuttava/ystäväpiiri, aikaa ja mielenkiintoa niin anna mennä vaan! =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös tää ole just niitä pyramidi systeemejä.. Eli pelkällä myynnillä sä et tienaa mitään, vaan sun pitäis saada värvättyy uutta sakkia sitte lisää, että alkasit tienaan ja niitten sitten taas saada lisää myyjiä jne jne

On se.Kosmetiikka tuoteet ovat kalliita.Eivätkä ole kummosia.

Siinä joutuu tekemään hirveästi töitä ja loppuen lopuksi tienestit jäävät aika pieniksi jos edes plussalla pysyy.

Amway on jo niin laajalle levinny pyramidi, ettei siitä enää oikein tienaa.

Joku täällä joskus Amwaysta keskustellessa pisti aika hyvän linkin, jossa selvitettiin miksi Amwaylla ei enää voi tienata. Pyramidin ylläpitoon menee niin paljon rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot:

Mä oon taas ymmärtänyt ettei ole tuota pyramidimarkkinointi, vaan tuotteiden myynti on se mikä kannattaa. Voin olla väärässäkin.
Olen tykännyt noista tuotteista. Ja halvempia on ollut kun esim. Mary Kayn. Mutta hyvä, että tulee erilaisia mielipiteitä.

On pyramidi. Pitkällä tähtäimelläkään et rikastu omasta asiakkuudesta, etkä muidenkaan. Muuten maailma olisi jo täynnä amway-miljonäärejä. Näissä pyramidipeleissä menee omat rahat, oma aika, perhesuhteet, sukulaisuussuhteet, ystävät, ja kaikkien muidenkin rahat, kun joudut pakottamaan heitä ostamaan pakettikaupalla tarpeetonta tavaraa saadaksesi itsellesi pisteitä ja ns. tuloja. Älä ryhdy.

Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:

Mä oon taas ymmärtänyt ettei ole tuota pyramidimarkkinointi, vaan tuotteiden myynti on se mikä kannattaa. Voin olla väärässäkin.
Olen tykännyt noista tuotteista. Ja halvempia on ollut kun esim. Mary Kayn. Mutta hyvä, että tulee erilaisia mielipiteitä.

Nimenomaan on pyramidimarkkinointia, mutta eivät tietenkään sano sitä ääneen, koska se on laitonta.

Jos tutkit ns. tulorakenteen muodostusta, näet selvän pyramidimallin. Sitä ei vain sanota julkisesti, koska pyramidit ovat laittomia. Mutta jos joudut ansaitsemaan värväämällä ja sitten jatkuvalla aktivoimisella, olet mukana pyramidissa. Tämä on vielä erityisen pahamaineinen, löydät helposti netistä materiaaalia enemmän vastaan kuin puolesta, noin suhteessa 100:1. Ja se kertoo jo paljon itsessään... Ystävä hurahti amwayhin, ja nyt hänellä on uusi ystäväpiiri, pelkkiä muita amwaylaisia. Kas kun minä sanoin kiitos ei, joten olen ilman muuta heidän kielellään "luuseri" ja "negatiivinen" tyyppi jolla ei ole "visioita" eikä "unelmia". On minulla, mutta en revi niihin rahaa ystäviltäni enkä perheenjäseniltäni. Tein myös tuotteista hintavertailuja tavallisten tuotteiden kanssa, ja hyöty/hintasuhteet ovat niin täynnä ilmaa kuin voi olla olematta ilmapallo. Mietis vähän, jotain 27 euroa pesuaineesta... Samaan pesukertamäärään saat tavallisia pesuaineita noin kolmanneksella, ilman postikuluja, ja valinnanvaraa riittää.

Okei. No mitäs mieltä olette tuosta Mary Kaysta?

Tuotteet on kehuttuja, mutta tosi hinnakkaita.

Joku ihonhoitosetti taitaa maksaa 200?, ja sanovat, että kestää ja kestää ja kestää, eli kova homma etsiä kokoajan uusia ihimisiä ostamaan, koska vanholla ei tuotteet kulu ja ovat just kalliita.

Ai jooo ja tämä jos jaksaa lukea:

http://www.pinktruth.com/

Okei. No mitäs mieltä olette tuosta Mary Kaysta?

En oo kuullu ennen, mutta sekin on pyramidi-toimintaa, joten en lähtisi mukaan.

Oriflame myy suoraan, hyvin yksinkertaisella systeemillä, eikä ketään tarvitse värvätä siihen. Itse aioin aloittaa joskus, allekirjoitettiin jo paperit, mutta sitten jäi. Siitä jäi hyvä mieli kuitenkin, ehkä joskus aloitan uudelleen. Ei mitään ostopakkoa, värväysbonuksia, johtajuuspisteitä tms. Pelkkää "myy tuotetta. saat 25% hinnasta ittelles."

Oriflame ja Avon pelaavat tietääkseni puhdasta peliä noin liikeideatasolla, eli tulosi eivät perustu värväämiseen. Mutta tietysti joka vm-firmassa löytyy aina niitä tyrkkyjä myyntitykkejä, jotka eivät usko kiitos ei -vastauksia hyvällä ja jatkavat ostamaan pakottamista, pilaten samalla ainakin oman maineensa.

Kävin Mary Kayn kutsuilla jokinaika sitten ja tuotteet tuntui kyllä hyviltä, mutta olivat kyllä aivan älyttömän kalliita. Jos ajattelisi, että niitä kavereille kauppaisi, niin ei varmaan kukaan niitä ostaisi. Enkä kyllä itsekään niitä raskisi ostaa.

Kiva kun on nyt tullut mielipiteitä. Sitähän hyvät myyjät myövät vaikka hevosen kakkaa kasvonaamiona, joten täytyy olla varovaisena etteivät puhu ihan pyörryksiin.

Oriflame ja Avon pelaavat tietääkseni puhdasta peliä noin liikeideatasolla, eli tulosi eivät perustu värväämiseen. Mutta tietysti joka vm-firmassa löytyy aina niitä tyrkkyjä myyntitykkejä, jotka eivät usko kiitos ei -vastauksia hyvällä ja jatkavat ostamaan pakottamista, pilaten samalla ainakin oman maineensa.

Kiitän, Avonia en oo uskaltanu mainostaakaan, ettei modet iske kimppuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

Kiitän, Avonia en oo uskaltanu mainostaakaan, ettei modet iske kimppuun :D

Eipä kiittämistä, kommentoin pelkästään liikeideoita. Amwayn ja Mary Kayn kaltaiset ovat syvältä.

Liityin itse juuri Amwayhin ja sain (ostin)aloituspaketin. Eli paljon tuotteita kokeiltavaksi. Keittiönpesuainen on ihan oikeasti todella hyvää, eikä se ole kallistakaan koska on tiivistettä ja se pitää laimentaa vedellä jotta voi käyttää. Huuhteluaineesta tykkään myös, jättää vaatteet pehmeiksi ja hyvän tuoksuisiksi. Ja käytetään vain 10ml koneellista kohden. Eli tosi vähän. Pyykkipulveriakin laitetaan tosi vähän, ja hyvä pesutulos on tullut.
WC-puhdistusaine on tosi tehokasta.. tässä joku kerta kun innostun, kokeilen vielä kylppärinpesuainetta ja päivittäiseen käyttöön tarkoitettua kylppärin pesuainetta, joka vain suihkuetaan seiniin ja jätetään sinne.. ei hankaamista, ei huuhtelua.

Tykkään myös kosmetiikka tuotteista, tuoksuvat hyvälle ja toimivat mielestäni hyvin.

Yhteistyössä